Nvidia 6610 XL fout, graag hulp T-T

Status
Niet open voor verdere reacties.

Decoboss

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Berichten
22
Sinds gisteren heb ik het volgende probleem met mijn computer: elke keer als ik een spel opstart (niet internet), krijg ik na 5 minuten zwarte driehoekjes naar het midden van mijn scherm toe en na 7 minuten loopt hij uiteindelijk HELEMAAL vast.
neem bijvoorbeeld Maplestory, hier zie je een plaatje met het probleem, je ziet links een zwart driehoekje:
URL=http://img501.imageshack.us/my.php?image=error1rl6.png]
error1rl6.th.png
[/URL]
Mijn computer stuff:
Nvidia 6610 XL Videokaart, met de (nieuwste?) 175.16 Driver (kreeg er gratis Portal bij xD)
Ials je nog iets moet weten, gewoon posten :)

EDIT1: meer Screenshot's:


Dit is de Duidelijkste:
 
Laatst bewerkt:
Ligt het wel aan je videokaart? Het zou ook aan je beeldscherm kunnen liggen. Heb je het bij andere spellen ook??
 
Heb je daar ook screenshots van, of ziet het er gwn hetzelfde uit als bij de vorige screenshots?
 
Waarschijnlijk wordt je videokaart te warm. Maak de koeler eens goed stofvrij!
 
Waarschijnlijk wordt je videokaart te warm. Maak de koeler eens goed stofvrij!
heb ik een uur geleden nog gedaan -_-' ik heb al geprobeerd:
stofvrij maken, laatste driver instaleren, alle nvidia eraf halen, dan Forceware voor Nvidia erop zetten, zoeken naar mensen met hetzelfde probleem -_-'
Nog tips??
 
Probeer eens een andere voeding...
uhh... :shocked: hoe? het ding zit in mijn computer, en dan nog, ik snap niet dat het probleem iets met de voeding is, nl: ik kan alles doen, Behalve dan de spellentjes normaal spelen...:shocked:
 
Omkdat het best zou kunnen dat je videokaart bij wat meer belasting te weinig stroom krijgt

Wat staat er in apparaatbeheer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:




EDIT1: Lawls, krijg mijn screen refreshing rate tot 75 Hertz tot hij egt: Input not supported
 
Laatst bewerkt:
Haast of zo? We zijn allemaal vrijwilligers hoor...
weet ik ;) maar ik ben gemmiddeld 4 uur per dag achter de computer en dit past niet in mijn drukke schema xD..... neej ik ben niet gehaasd, vind het jammer dat me computer niet werkt.

nog een screen, dit gebeurd dan, en dan over het hele scherm ook, dan flikkerd het zegmaar met die dingen (heel lastig te screenen, want het blijft maar 0,1 seconde ofzo, maar na 7 mins loopt hij wel vast......)

HOLY ****, doe net een screen test, krijg ik dit:

Tips??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wanner je:
a) zeker bent dat de temps goed zijn
b) zeker weet dat je voeding sterk genoeg is
c) zeker weet dat de juiste drivers geinstalleerd zijn

dan gaat het er op lijken dat de videokaart aan het dood gaan is....
 
Wanner je:
a) zeker bent dat de temps goed zijn
b) zeker weet dat je voeding sterk genoeg is
c) zeker weet dat de juiste drivers geinstalleerd zijn

dan gaat het er op lijken dat de videokaart aan het dood gaan is....
graag tests waaraan ik kan zien dat a,b,c goed/fout is, weten jullie sites/programma's??
 
ik heb er net op gezocht, deze fouten worden "triangle rendering glitches" genoemd... weet iemand wat VBO is?? dat moet uitgezet worden volgens hun....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan