Nvidia 9000 serie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In sommige benchmarks en games scheelt het niet zoveel, maar kijk maar eens goed naar de resultaten van de test van Hardware.Info, dan zie je toch duidelijk dat de 8800GT beter presteert. Overigens, een 8800GT kun je al voor 180 euro kopen als je een beetje goed zoekt.

Enne, de 9600GT heeft helemaal geen DirectX 10.1, ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar dat is niet waar. De GPU die in de 9600GT zit, de G94, heeft geen DX 10.1.

8800 GT is ook in de markt gezet als mid kaart.

hij is altans wel in de maar 4% langzamer dan de 8800GTX , dus de prijs is mischien mid-range , maar de prestaties zeker niet, en dat wat je even later liet zien was trouwens een review met de verkeerde kloksnelheden, en in dat tabelletje zie je de prestaties.

hij is altans wel in de maar 4% langzamer dan de 8800GTX , dus de prijs is mischien mid-range , maar de prestaties zeker niet, en dat wat je even later liet zien was trouwens een review met de verkeerde kloksnelheden, en in dat tabelletje zie je de prestaties.

Inderdaad, en de 8800GT was zo goed als je kijkt naar prijs/kwaliteit-verhouding, dat dit een concurrent was voor z'n eigen broertjes, de 8800GTX en 8800GTS. Natuurlijk zijn deze kaarten beter dan de 8800GT, maar het verschilt niet erorm veel, en je betaalt er wel een stuk meer voor.

Wat dus nog steeds niets afdoet aan het feit dat het een kaart is in de middenrange.. Dus waarom je zo zit te bashen over een algemeen feit snap ik niet... Ik heb die kaart niet op de markt gebracht als midrange! Dat doet de fabrikant. en die zal toch zeker wel het beste weten in welke klasse zijn kaarten zitten? Of weten jullie het allemaal beter dan Nvidia? :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan