Nvidia beeldscherm adaper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Attackio

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
16
Hallo,

Ik wou een nieuwe beeldscherm adapter software downloaden. Toen zei die voor de installatie en na de voorbereiding. Dat het niet kan of zoiets :p
Maar ik dacht dat ik het gedeeltelijk had ge�nstalleerd. Maar dacht dat het onnodig was. Dus verwijderde het. Maar het was de foute :eek:

Er is niks fout ermee. Maar ik heb 2 beeldschermen. En ze doen alle 2 precies hetzelfde :confused:


Help?
 
Leuk verhaaltje maar misschien zul je toch iets duidelijker moeten zijn!

Je hebt software(driver) gedownload voor je videokaart, Deze wou je installeren maar dat lukte niet door een melding... Misschien handig om te melden welke melding je dan krijgt.

En wat bedoel je met 2 beeldschermen? Heb je 2 beeldschermen naast elkaar staan die aangesloten zijn op je pc en je hebt op beide het zelfde beeld of is er iets anders...

Graag duidelijker dingen vermelden. Hoe duidelijker je bent hoe sneller je geholpen kunt worden. Op deze manier snap jij er iets van maar veel andere mensen niet.
 
O, sorry.

Ehh, ik wou mijn driver update gewoon op de Nvidia website. Ik downloadde een update ervoor. Halferwege zei die iets van dat het niet kan. Daarna stopte de installatie.

Ik ging daarna naar Configuratiescherm, Software. Ik zag toen: Nvidia beeldscherm adapter. (of zoiets).
Er stond niet bij hoeveel MB het was. Dus ik dacht dat het alleen er stond en niks deed. Ik verwijderde het. Maar het was niet die ene. Het was voor beeldscherm. Daarom doet nu mijn 2e beeldscherm de zelfde dingen als de ''echte''. Eerst was het apart. Het is met cabel aangesloten.



;)
 
Ik wil het nu ongedaan maken. Hoe?
Of dat weer downloaden maar waar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan