Nvidia driver voor win2003 server

Status
Niet open voor verdere reacties.

paqu34

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
28
goedenavond, ik zoek al een tijdje naar de nvidia 6200 driver voor win 2003 server weet iemand dat te vinden?:confused:
 
oke ik zal de laatste ff proberen ik meld mij zo weer van hoe en wat
 
Hoi,

Had niet gedacht dat het z'n probleem moest zijn op de nvidia site is hij niet te verkrijgen de driver zoek even verder voor je.

Modag
 
haha ja modag ik ben al een tijdje bezig hoor om te zoeken ik kan m niet vinden, maar tof dat je verder zoekt :thumb:
 
Heb je al de 32 bits XP versie geprobeerd? (bij Nvidia)
Gezien de 64 bits XP versie ook geschikt is voor Server 2003 64 bit, heb je grote kans dat de XP 32 bits versie voor jou gewoon werkt.
 
nee modag het word wel goed geinstaleerd......ik zal ff duidelijker zijn de pc waar het omgaat is een p3 1000mhz 10 gig hd en 512 ram nvidia 6200 256 ram en 8x agp
ik wil van deze pc een server maken er staat nu win 2003 server op de 32 bit......ik wil ook via deze pc die verbonden is met mn tv films bekijken wat wel goed lukt met xp pro....verder staan mijn films etc op een externe hd 500 gig en die wil hij ook niet pakken kan dat uberhaupt wel het is 2.0 usb en van de server is dat de oudere versie xp pakt m wel of moet ik bij de policies wezen?

ik dank je alvast voor al je moeite die je gedaan hebt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan