Nvidia Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

EduardBoxem

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2002
Ik wou een nieuwe driver installeren voor mijn NVIDIA GeForce 4 Ti 4200... Ik heb Windows XP. Ik heb de driver al gedownload maar nu zegt hij dat ik eerst de oude driver moet uninstalleren voordat ik de nieuwe kan installeren. Nu is mijn vraag...Is dit nodig? en zoja, hoe moet ik dit doen?

je kunt via configuratiescherm,software,je driver verwijderen, of via apparaatbeheer,je beeldschermadapter verwijderen, en daarna de nieuwe installeren

Maar als ik die driver verwijder werkt mijn beeldscherm dan nog wel??? en kan ik zonder problemen mijn nieuwe driver installeren??? of is er ook een mogelijkheid om mijn oude driver te updaten zonder hem te verwijderen??

Geplaatst door EduardBoxem
Ik wou een nieuwe driver installeren voor mijn NVIDIA GeForce 4 Ti 4200... Ik heb Windows XP. Ik heb de driver al gedownload maar nu zegt hij dat ik eerst de oude driver moet uninstalleren voordat ik de nieuwe kan installeren. Nu is mijn vraag...Is dit nodig? en zoja, hoe moet ik dit doen?

Hoi,

Ja dat is nodig!

Ga naar de eigenschappen van Deze Computer/klik op het tablad hardware en daarna op apparaatbeheer.
Klik op het plusje voor beeldschermadapters/geef een rechtsklik op de verschenen grafische kaart/klik op eigenschappen/klik op stuurprogramma/klik op installatie ongedaan maken/bevestig met OK/Klik nog een paar maal op OK/start PeeCee opnieuw op en installeer de nieuwe drivers .

Suc6,

Geplaatst door EduardBoxem
Maar als ik die driver verwijder werkt mijn beeldscherm dan nog wel??? en kan ik zonder problemen mijn nieuwe driver installeren??? of is er ook een mogelijkheid om mijn oude driver te updaten zonder hem te verwijderen??

Hoi,

Na verwijdering van de oude driver start de PeeCee op in een lage resolutie, dit is verholpen zodra de nieuwe driver is geinstalleerd.

Grtzzz.

ik ben inmiddels zoals zovelen al "tig" detonators van Nvidia verder en een glashelder antwoord op de vraag of je de oude eerst moet verwijderen is best wel moeilijk.

Reden hiervoor is het feit dat er versies zijn geweest die, wanneer je een hogere er overheen zette, problemen gaven, terwijl er ook versies zijn geweest waar je probleemloos de nieuwe over de oude heen kon installeren. (Maar dat was dan wellicht ook weer afhankelijk van het merk en type videokaart (chip) die je had)

Neem het zekere voor het onzekere en verwijder de oude eerst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan