Nvidia driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hey,
Ik heb een video kaart NVIDIA heet het en ik heb het gekocht met doos en al.
Asus V9400 - TV OUT DVI GAMEFACE LIVE 3 YEAR WARRANTY VIDEOSECURITY ONLINE ONSCREENDISPLAY staat allemaal op de cd geloof ik alleen als ik de cd erin doe zegt ie: Download Asus display card first! maar dat heb ik dus gezocht op internet en gedownload maar dan doet ie het nog steeds niet.
en nouja me spelletjes zijn niet echt mooier of sneller geworden door deze videokaart dus ik denk dat ik die cd wel nodig heb maar hoe kom ik aan die asus display card heeft iemand een link ofzo?

Uhm

Ik weet niet wat je bedoelt maare oja in het begin als ik me pc opstart zegt ie dat de kaart onvoldoende stroom krijgt maarja dat heb ik er al is opnieuw ingezet maar hij geeft het nog steeds aan

en nu?

Ja ik heb windows xp en ik heb het geinstalleerd en me pc opnieuw geinstalleerd zoals er stond en ik zie op de doos dat ik geforce MX 4000 heb maare er staat dus nog steeds dat er te weinig stroom in de kaart komt maar toen deed ik de cd erin maar toen zei ie nog steeds download asus display card first

heb je de pc ook eerst herstart?

en waarom doe je die cd rom erin?

en stroom?der zit toch geen aparte voedingsaansluiting op die kaart he?

Laatst bewerkt:
Ja nou ja

Ja ik heb de pc opnieuw opgestart en ik doe de cd rom erin omdat er op de cd rom staat dat ie dan WDM capture driver2,11, microsoft directx 9.0A, ASUS smartdocter 4,53,ASUS video securtity online 3,0,0,7 , ASUS gameface live 2.03 installeert en er zit geen voedinsaansluiting op

Je hebt dus niks aan die cd voor je videokaart. Gewoon de driver nemen die frankwannet al aangaf.

jaar later.... ik weet het late reactie:P
maare er zat dus wel een voeding op me broer kan ook geen videokaarten aansluiten :P
maarja bedankt in iedergeval ik heb in dit jaar dat ik niet heb gereageerd meer geleerd over drivers enzo en ja me spelletjes werken veel beter!!! bedankt man.

zooooooo!!!
ik moest het stof van het topic afblazen

dus toch de voedingaansluiting zoals ik al vroeg

ja, ik ben niet zo slim ik maakte pas geleden voor de eerste me pc open en toen zag ik het al:P ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan