NVidia drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

wasbeertje

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Berichten
297
Ik heb een Asus V9520 VS. Deze kaart heeft nogal wat problemen met de eigen Asus drivers. Ook de nieuwste versie 45.23 loopt vaak vast. Dit probleem schijnt erg vaak voor te komen gezien de 50 posts die ik inmiddels tegen ben gekomen met deze kaart. Tip gezien: download de originele nvidia drivers: gedaan: problemen met vastlopers zijn over, maar ik kan de Video-In en Uit poorten niet gebruiken, zitten niet in het Nvidia driverpackage.
Hoe kom ik aan de Video-In port driver? Weet iemand een adres waar ik op chiptype drivers kan downloaden?
P.S. Asus support kan ik niet bereiken (ik had een eerdere post daarover onder diversen gezet, maardie is inmiddels weggehaald, ik zou echter ook graag willen weten hoe ik Asus support momenteel kan bereiken).
 
Wat zijn je systeemgegevens? (met name het moederbord-merk/type)
 
Bedankt voor jullie snelle antwoorden.
Al die zaken op de Asus helpdesk site ben ik al nagegaan. Het enige wat dus overblijft is support via email of via het asus forum.
Het asus forum is gesloten, het opsturen van een email formulier gaat niet (geen enkele model-name wordt geaccepteerd, ik heb allerlei modelnames van de asus site geprobeerd om te zien of er een zou werken: geen enkele), de emails naar de helpdesk Nederland krijg ik terug via Taiwan, dus: dat lukt niet.

Gegevens:

Win 98SE
MSI KT3 Ultra aru board 512 Mb 333Mhz
Athlon XP 2000+
2 x WD BB400 RAID-0
(en natuurlijk de Asus V9520 VS)
 
Probeer es de
img9301.jpg
-driver versie 52.16:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_52.16
 
Geplaatst door wasbeertje
Heb je nog een andere driver die ook voor WIN98SE is?

Nee, dat zul je het met versie 45.23 moeten doen. Mag ik je vragen waarom je op jou systeem Win98 hebt draaien terwijl WinXP het er perfect op gaat doen.
 
Ik heb software wat ik vaak gebruik wat niet met XP blijkt te werken (ook niet in win95/98/Me emulatiemode). Daarnaast wissel ik erg vaak hardware.
(denk wel over te stappen op Windows 2000, maar dan op een andere computer, of via een dualboot)
 
Heb je de nieuwste VIA4in1-drivers trouwens wel geinstalleerd? (belangrijke driver voor je chipset op je moederbord!)
 
Heb versie 4.47. Op twee na de de nieuwste dus. Zou dat iets uitmaken?
 
Geplaatst door wasbeertje
Heb versie 4.47. Op twee na de de nieuwste dus. Zou dat iets uitmaken?

Daar zitten misschien nog bugs in die in versie 4.49 er uit zijn gehaald. Ik zou gewoon altijd de nieuwste versie installeren. (heb ik zoiezo al, maar goed :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan