Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou zeer graag suggesties ( en ev. effectieve echte oplossingen ! ) van iedereen willen horen over NVIDIA error code 8 ... Ben druk bezig naar een oplossing maar is me nog nie gelukt ...
Na jah oke dan , Ik heb dus laatste driver al paar weken geleden geïnstalleerd en dat is nog steeds versie 280.26 - WHQL, mijn NVIDIA is GeForce GTX 295 ..Vandaag heb ik ook pc game '' Rage '' geïnstalleerd maar bij start al, game stopt wegens Error Code8 ..
Nu als een gek zoek ik in paniek rond op internet informatie over die verschijnsel en lees ik ook zeer veel klachten over, zoveel op Engelse zo ook op NL forums...
Zeer bekend is dat Geforce 295 ( of die driver versie ) ondersteunt DirectX 11 niet ...maar dit is ook geen brand punt, en geen probleem bij die game te draaien ...
Ben dus nog steeds op zoek naar een oplossing....maar of is het echt ???
Aach nee helaas die helpt ook nie ( driver is nie nieuwer dan die wat ik heb ) en wat ik ook nie verwacht heb, ALS ik die driver zou wel installeren zowiezo GTX 295 kan nie tegen Battlefield 3 ...of Rage ...
Yep .. maar nu weer op NVIDIA GPU Analyzer pagina (site ) zeggen ze dat die 285.38 zou nie helpen aleen maar omdat ik GTX 295 heb ( Kik screenshot boven )... ...jej of die wel zo is ...?
dus...error code 8 dan blijft ?? .... weet echt nie meer wat, ik doen moet of die driver op GTX 295 of nieuwe GTX ? , maar er zijn nieuwe games onderweg ...
Weet je wat ? ik ga toch proberen, zowiezo heb ik altijd mogelijkheid terug te keren op oude driver ... ...jammer dat engels is...maar toch....
------------
Nu ga FF OFF-line om dat te regelen en .... denk dat ik morgen pas resultaat zal hier melden...
Ben weer ...:thumb:
------------------------
Hier is eindelijk het uitslag van gisteren/avond handelingen....
1.)-
+ 2.)->
+ 3.)->
Op zich deze driver is wel in orde ! .. en verder heb ik echt geen opmerkingen ( i.v.m. 3D Vision/physix ..enz. effecten en of/functies ..) maar bij game nu '' Rage '' ben nog nie uit zoals je ziet, weer code fout en deze keer code 7 .. ...
probleem lijkt niet op te lossen....daardoor zet ik status ALS opgelost ....
--------------------
Blijkbaar mijn NVIDIA type ( oof betrefende game ) kan nie tegen DirectX 11 ..ofzoiets ....
de kaart is idd gewoon verouderd en de technologie voldoet niet meer aan de eisen van de game. ik denk eerder dat dit met OpenGL te maken heeft dan met DirectX 11 gezien jouw foutmelding dat aangeeft
Mjaaah dat kan ook, maar er zijn ook die OpenGL drivers te downloaden bij NVIDIA site heb ik ook uitprobeert en...die helpt ook nie.....
Rond op internet hebben ze jongen's praatjes en beweren ze dat lagere DirectX zou kunne helpen, heh ik wil nu niet mijn PC herinstalleren wegens die game, maar game bewaar ik wel totdat betere/€ tijden zullen komen ...
------------------
Weet je wat vreemd nog is ... ik heb game Battlefield 3 al uitgespeld met die mijn NVIDIA Geforce GTX 295... ...heh ... ?