Ik heb daar wel een tijdje problemen mee gehad!!!
Iedere keer als ik een update deed waar ook iets voor nvidia bijzat werkte de boel niet goed meer, en soms kreeg ik zelfs geen beeld meer.
Als ik dan terug ging naar oudere stuurprogramma was het weer opgelost.
Ik moet erbij zeggen dat ik toen een andere versie Vista draaide dan nu want nu heb ik er geen problemen mee.
Wat me echter niet lukt is om een beeldscherm en de tv gebruiken.
Als ik de pc opstart zie ik ook alles op tv, zelfs het scherm waar dat balkje heen en weer gaat als vista begint, echter zodra vista opstart gaat de tv weer op zwart en krijg ik met geen mogenlijkheid een kloon of eigen geconfigureer scherm.
Dit probleem had ik ook met de eerste versie van win7, omdat daar de update voor de kaart al inzat.
Ook win7 werkt goed nu maar ook daar kan ik geen kloon krijgen, dan loopt mijn comp (net als in vista) steeds vast.
Verder heb ik naast Win7 en Vista ultimate ook nog win XP pro staan op deze pc en die XP heeft totaal geen problemen met de kaart, sterker nog in XP krijg ik wel beeld op de pc en op de tv!!!?????
Ik denk zelf dat nvidia de nieuwe drivers (voor vista en win7) alleen maakt voor flatscreen tv's en niet voor de oude grootbeeld zoals ik nog heb.