NVidia FX 5900 XT Nview dualview werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunsnow

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Deze week wilde ik weer eens kijken naar een film op mijn TV met Nview dualview. Nu lukt het TV kijken wel, maar dan wordt het beeld op mijn computer afgesloten. Concreet houdt dit dus in dat ik niet meer kan kijken met de optie klonen of dualview. Inmiddels heb ik al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit. Zoals ik al aan gaf heeft dit in het verleden wel altijd gewerkt. Ik kon dan door werken op mijn PC terwijl mijn zoontje naar een film die op de computer staat, aan het kijken was op TV.

Wie o wie heeft ervaring hier mee. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd van Nvidia. Heb ook gemerkt dat veel mensen hetzelfde probleem hebben, maar een oplossing helaas niet gevonden.

Jullie zijn mijn laatste hoop.

en naar mijn weten zit het hem nou juist in de nieuwste drivers, ik zelf had dit ook, even updaten en zag dat er een nieuwe driver was, hoepzee instalere natuurlijk om er helaas achter te komen dat alle funcite wel aan boord waren maar niet werkten.
Ik heb de cd gepakt en de oude drivers geuninstald en daarna de driver die op de cd staat gewoon weer geinstald en toen werkten alles weer.
Ik moet ook zeggen dat op de cd staan 1 of 2 gecertificeerde drivers voor windows en 1 of 2 niet, ik nam dan dus de nieuwste NIET gecertificeerde driver.
Je kun het allicht proberen.

Probleem is nog steeds niet verholpen. Iemand nog suggesties.

Helaas is mijn vraag nog steeds niet opgelost. Graag zou ik van iemand nieuwe informatie ontvangen. Heb al van alles geprobeerd, maar het probleem blijft steeds. Ik dus geen dualview of klonen gebruiken naast mijn monitor op een TV. Ik kan dus wel beeld krijgen op mijn TV, maar dan heb ik geen beeld meer op mijn monitor. Ook bij de fabrikant van de grafische kaart kunnen ze mij niet verder helpen. Terwijl het notabene altijd heeft gewerkt. Weird!!!

Hoi,

ik heb een geforce 5200 kaartje en kon ook niet dualview gebruiken.

Op 1 van de sites die ik heb bezocht werd er gesproken over een apart programmaatje die het wel voor elkaar kreeg.

Ik heb daarom het progje TVTool gedownload en nu werkt het wel. Misschien iets voor jou?
[edit]
het schijnt een probleem van nvidea te zijn dacht ik te hebben gelezen
[/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan