Nvidia Ge Force 4 Ti

Status
Niet open voor verdere reacties.

FL¡P

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Bij spellen, hangt mn video kaart nogal vaak, heel irritant...ik ben gezegt een Driver Te downloaden op Nvidia.com, maar wat houdt dat precies in zo'n driver?

Alvast bedankt.

Detonator, versie 4072 (gecertificeerd)
Welke versie heb je nu?

Rechtsklik op buroblad -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> adapter -> eigenschappen -> stuurprogramma (hierachter staat je huidige versie)

euh..ff kijke uh, da weet ik nie ..maar, wat moet je doen als je een driver hebt gedownload, gewoon installen?

idd, downloaden en dubbelklikken. (Schakel voor de installatie wel even je antivirusprogramma uit).

Joyrider : thx, ik kwam net online en las alleen de bovenste vraag. Nou ja, ik vermoed dat Flip nu wel alle antwoorden heeft om "aan de slag te kunnen"........

k, nou ik heb hem geinstalleerd..maar hij zegt dat hij niet Compitable is met XP, ook al heb ik 2000/Xp driver gedownload :S, wat moet ik NOU doen?

ALS jij de goede driver hebt gedownload (wat ik sterk betwijfel............) dan krijg je geen boodschap dat 'ie niet XP compatibel is...................

Advies : ga nog eens naar de site van Nvidia en check of je de goede hebt gedownd.

Als je de juiste (XP) hebt gedowload dan zou er dit moeten staan bij de eigenschappen van de download :

4072
12.3 MB
grootte 12.943.560
grootte op schijf 12.947.456

thanx, ik heb dus de verkeerde, maar ik kan de Andere XP nie vinde!:S

Wat voor een moet ik dan hebben Grpahics Graphics ofzo? want die heb ik gedownload..

Nvidia is idd een beetje "lastig doorklikken" als je 't niet gewend bent, maar hier vind je 'm ook :

http://faxe.jinr.ru/files/drivers.html

Let op dat je de GOEDE pakt !

schuifbalk (rechts) naar beneden tot je het woordje "network" in licht paars ziet staan -midden in beeld- en daarboven de 3e van onder, die moet je hebben.

Flip,

er KAN echter 1 addertje onder het gras zitten:

als je een heel bijzondere (vreemd merk) videokaart hebt, ZOU HET KUNNEN, dat de standaard Detonator, niet lekker werkt.
Als je een bijzondere videokaart hebt, dan kun je het beste op de site van de videokaartfabrikant de nieuwste drivers downloaden.

we gaan het meemaken.........................

btw ik moet nu ff een anderhalf uur offline dus als je nog vragen hebt zal je OF 't even van andere "lezers" moeten hebben, OF even geduld hebben als er niemand anders reageert.....................

Laatst bewerkt:
nou ik heb hem en hij doet ut..dus nu zou het moeten zijn dat hij niet telkens hangt?

Geplaatst door FL¡P
k, nou ik heb hem geinstalleerd..maar hij zegt dat hij niet Compitable is met XP, ook al heb ik 2000/Xp driver gedownload :S, wat moet ik NOU doen?

krijg je die melding aan het begin of aan het eind van de installatie ??

(ben effe nieuwsgierig ;)

als de juiste driver is geinstalleerd, dan zullen alle spellen naar behoren moeten functioneren

het einde, nou ik heb hem geinstalleerd..ik ging NHL doen en hij hing weer!, moet ik niets anders doen als alleen installen? * ik heb voor de install mn PC cillin niet afgezet, ik weet niet hoe dat moet *, wat moet ik nou doen!! ik vind dit zoooooo ***'S ERG!

ik heb gezien dat in het bestand een setup zit, dat doe ik maar bij 78 procent stopt ie en hangt ie telkens omdat ie RCP of zo niet kan vinden ! DIT IS ECHT SO ***!K!UK!UK%RUKU***KU!URJUFW(IRT@(Q)%*@)T

nou even samegevat..Ik heb die gedownload, en geinstalled..hij staat nou op mn computer..maar hij hangt nog steeds..er zit geen verandering in...de oude staat er wel, moet ik die weggooien..GEEF AUB raad, het is toch geen leven als da K*T ding om de 5 minuten vastloopt, S.O.S HELPPPPPPPP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan