MisterInsane
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2003
is het waar dat deze 3dkaart met sommige spellen niet werkt? zijn er minimum requirements voor deze kaart?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door MisterInsane
is het waar dat deze 3dkaart met sommige spellen niet werkt? zijn er minimum requirements voor deze kaart?
Geplaatst door schizofrenic
Kom je een keertje langs, gaan we het gezellig samen spelen. Ik adviseer die vriend om (serieus) Windows Server 2003 erop te installeren. Ik had eerst windows xp en 98 en dat ging van geen meter, alles op zijn laagst en nog niets. Daarna windows server 2003 en natuurlijk weer generals geinstalleerd en toen draaide het als een zonnetje! Probeer dat maar eens en loop me niet zomaar vals te beschuldigen zonder enkel bewijs.
Ook gta4 draaide niet goed onder xp en onder windows server 2003 draait gta4 perfectHet is een soort wonder OS voor spellen
In ieder geval voor mij dan.
Volgens mij niet, kan wel misschien.
Maar zo'n Geforce 2 MX 400 is ook niet snel genoeg meer voor de laatste/ huidige zware games.
( Zoals: Unreal 2, C&C: Generals )
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.