nvidia geforce 4 Ti 4200 with AGP8x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan doe eens een verse install qua videokaart, dus eerst je drivers van via, dan de vidoekaart. Of als je de via drivers niet gedeinstalled krijgt, doe dan nog eens de kaart opnieuw installeren. Mischien kan de driver nu pas goed je videokaart zienen installeert die de driver wel juist, kan een wazige redenatie zijn, maar mij viel binnen dat inderdaad die problemen bij die oude pc kwamen met te hoge mhz maar wel sneller als ik niet de via driver had geinstalleerd en anders dan eerder, in games vooral i.p.v. met musicmatch of zo, dus ik zou het gewoon proberen, zo niet een hele verse installatie van windows en dan als een van de eerste je via4in1 installen, in elk geval voor de videodrivers

Ik heb windows geheel opnieuw geinstalleerd. Eerst C weer fat32 geformatteerd en toen XP erop geknald. Vervolgens de Via drivers en daarna de driver van de videokaart. Tenslotte de drivers van de LG TFT monitor. Resultaat: veel strepen op het scherm. Wat gaat er in vredesnaam fout?

Dus niet dezelfde fouten als eerst....??
Wel weer fouten maar andere, toch?
Zou je eens de volledige hardware configuratie van je pc willen posten of mail het even en ook de versie nummers (zo ver je ze weet) van de drivers dei je gebruikt en is windows volledig geupdate?
Doe ook eens dxdiag, dit doe je door in het menu start uitvoeren te kiezen (run in eng. versie) en dan dxdiag te typen en op ok te klikken, dan heb je verschillende tabbladen. Je moet kijken bij tabblad beeldscherm en die testjes eens runnen.
Loopt die daar zonder foutmelding doorheen en heb je bij tabblad directx bestanden probleemmeldingen onderin bij veld opmerkingen?
En welke versie is het (kun je zien op het eerste tabblad)?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost. Op advies van BBKiller4Life heb ik een andere videokaart geplaats. Alle problemen in 1 keer weg....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan