Nvidia GeForce 6700 xl werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathid

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Hallo,
ik heb een GeForce 6700 XL videokaart van 128.0 mb.

Ik speel regematig het spel Pro cycling manager 2008, maar met deze videokaart werkt het spel niet. na enkele minuten bevriest het scherm. (spel werkt met een videokaart van minimum 128.0 mb )

Ik dacht dit te kunnen oplossen met een update van mijn driver van mijn videokaart.
Niet dus.

Via de site van Nvidia heb ik de nieuwste driver voor mijn kaart geïnstalleerd, en nu wordt ik helemaal gek.

Ik kan niet eens meer een film afspelen, want dan zit mijn pc de hele tijd vast. Ik zie enkel om de minuut eens een ander stilstaand beeld van mijn film.
En mijn tv aansluiten lukt nu ook al niet meer.

Weet iemand wat ik moet doen?

Ga naar apparaatbeheer en dan naar je videokaart en klik rechts en kies voor eigenschappen.
Ga dan naar tabblad stuurprogramma en kies daar voor vorig stuurprogramma.
Heb je wel eerst de oude drivers verwijderd?

Ga naar apparaatbeheer en dan naar je videokaart en klik rechts en kies voor eigenschappen.
Ga dan naar tabblad stuurprogramma en kies daar voor vorig stuurprogramma.
Heb je wel eerst de oude drivers verwijderd?

Bedankt voor de snelle reactie.
Neen, ik heb de oude drivers niet verwijderd. Ik dacht dat dit automatisch ging gebeuren :confused:

Ik denk dat ik beter dan mijn oude driver hou. Want die nieuwe werkt langs geen kanten.

Maar bij die nieuwe (Nvidia corporation) driver zit er geen uninstall, en hij staat ook niet in de software lijst. Hoe kan ik hem dan verwijderen ? :eek:

Gewoon via apparaatbeheer en dan stuurprogramma van je kaart verwijderen bij de eigenschappen van je kaart.

apparaat beheer en dan eigenschappen videokaart
dan op stuur ptogramma verwijderen
of installatie ongedaan maken
of hardware verwijderen uit de lijst

;)

raymond was iets eerder lol

Ja, maar er zit zo een software bij hé,
die staat in de map C:\NVIDIA\WinXP\181.20\IS

Ik heb ondertussen al terug mijn oude driver geïnstalleerd, dus als ik nu op stuurprogramma verwijderen duw verwijder ik denk ik mijn oude driver hé :D

Oke, ik heb al mijn drivers eens opgekuist via die software, en mijn oude opnieuw geïnstalleerd.

Alles werkt opnieuw perfect !

Bedankt iedereen voor de hulp.

-Opgelost-:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan