Nvidia geforce 7600 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb men PC al opengeschroefd ik zag dat het er niet in paste de naam luidt

MICRO Star INTERNATIONAL CO, LTD

Dat staat er bij Mainboard Manufacturer

Chipset:

Model: VIA technologies Inc Standard Host Bridge
Front Side Bus speed: 4x 200 MHz (800 Mhz data rate)
Tot. Memory: 512 mb DDR2-SDRAM
Sharde memory: 64 mb
Memory bus speed: 2x 266 MHz (532 Mhz data rate) dat staat er bij chipset 1

Ik begrijp niet goed wat ik nu moet doen? mijn excuses hiervoor

die plaatje downloaden en zeggen wat bij jou in everest staat in die plek waar op mijn plaatje achtergrond van tekst blauw is . Tekst die daar staan met naam van je moederbord moet je ff opsturen

dat doet ie al als het goed is ;) ;)

hij probeerd de naam van zijn moederbord te vinden

Motherboard name: Unknown maar kan dit niet via dat Sandra Light programpje

Meschien moet ik wel een kleiner soort nemen ofzo er stonden ng kleinere doosjes ook in Media markt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm... Ik weet niet wat je met die proggie bedoelt maar ik ken hem nie . Sorry.

Maar als je je moederbord naam nie kan vinde kan je hoop problemen met upgrades voor je pc

Maar het rare is ik ben er zkr van dat het dit slot was hij paste er gewoon niet in hij was ietsje te groot de Nvidia NX 7600 GS APG

Wel raar nu ga ik voor de Nvidia 7600 GT

probeer alle slots die in je moederbord zitten en vooral die erg naar de voorkant van je pc is, hij moet een beetje meer aan de kant van je hdd zijn . Dat is AGP slot anders moet je maar ff harder drukken en zorgen maar dat ie nie kapot gaat tijdes dat drukken

Gaat dit over de Medion-pc? Want daar heb je hier ook al een topic over lopen.
In dat geval zou het een stuk duidelijker zijn geweest als je daar verder zou zijn gegaan. :confused:

We wachten even af, zo ja dan worden beide topics samengevoegd.

Bij deze samengevoegd.
Het wordt lastig als jij beweerd dat je een AGP-kaart gekocht hebt en dat de specificatie van je moederbord aangeeft dat er een AGP-slot op zit.
Dat moet namelijk altijd passen.
Misschien biedt een foto van de kaart en het moederbord uitkomst?

Bij deze samengevoegd.
Het wordt lastig als jij beweerd dat je een AGP-kaart gekocht hebt en dat de specificatie van je moederbord aangeeft dat er een AGP-slot op zit.
Dat moet namelijk altijd passen.
Misschien biedt een foto van de kaart en het moederbord uitkomst?

Rare vraag meschien maar heb jij msn???? Dan kan ik een foto versturen zou makkelyker zijn niet bang zijn hoor ik ben niet zo iemand die hacket enzo ;) geef hem aub meschien in een privebericht het zou me een stuk makkelyker maken

Foto kan je ook op het forum plaatsen.

Uploaden bij bijv. Tinypic of SuprFile en dan de directe link kopieren en hier de image code gebruiken, om de afbeelding te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan