Nvidia Geforce 7800GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
typ foutje bij het maken van me titel. Ik bedoel Nvidia Geforce 7800GT merk club 3D.

Ik zou graag de laagst mogelijke prijs van dit product weten?
Kan iemand mij dit vertellen ik kan er op een of andere manier niks over vinden.

Kan iemand dit ff verplaatsen naar videokaarten. perongeluk verkeerde forum aangeklikt.

Laatst bewerkt:
kijk eens hier: hier

ongeveer 250-300 euro, uitlopers naar 500-600 euro

Bedankt voor je reactie:thumb:

Het gaat me helemaal niks aan hoor. maar welke idioot wil nou concurentie maken door ze voor 400 - 500Euro te verkopen terwijl je ze voor 250Euro kan krijgen. Raar zeg:shocked: zal wel een gepimde versie zijn ofzo.

ik zou ze in iedergeval niet kopen.

en succes met je videokaart. Het zijn wel goede:thumb:

Bedankt voor je reactie:thumb:

Het gaat me helemaal niks aan hoor. maar welke idioot wil nou concurentie maken door ze voor 400 - 500Euro te verkopen terwijl je ze voor 250Euro kan krijgen. Raar zeg:shocked: zal wel een gepimde versie zijn ofzo.

Extra software, service, booklets, etc.
Ook voor mij geen meerwaarde, maar ja soms.... Voornamelijk zijn het ook leveranciers die het direct van de fabrikant bestellen, wat de prijs ook omhoog brengt. Het gaat hun dan voornamelijk om het kunnen aanbieden van dit product, en niet om te concurreren met anderen. DIe hoge prijs stamt nog uit een begin periode, en wordt niet aangepast, omdat ze er niets om geven om het wel of niet te verkopen.

Laatst bewerkt:
inderdaad wel ff goed kijken bij wat er voor de ene bedoelt wordt en voor de ander

vandaar ook de verschillen op die site!!

en ik vindt het nogal verschillen dus die uitloop tot 500 euro is wel gerechtigd!!!!

Laatst bewerkt:
nou heb ik ook nog een vraagje over de kaart zelf.

Ik ben van plan om spellen als oblivion en shooters erop te spelen en next gen games. maar hoe lang kan ik het met deze videokaart onmgeveer doen voordat er games op de markt komen die hogere eisen stellen.

dat ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen.

Wil je echt 'zware' games gaan spelen dan een jaar of 1~2 en anders een jaar of 4~5

mijn eigen videokaart van 5 jaar oud draait bijna geen nieuwe games meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan