nvidia GeForce 8400 ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

drumminggod

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hi,

Ik heb Assassins creed gekocht, en geïnstallerd op mijn computer, alleen nu kan mijn videokaart assassins creed niet eens op de laagste graphics spelen! nu heb ik gehoord dat ik mijn videokaart: genaamt: nvidia GeForce 8400 kan upgraden, of nieuwe driver laten toevoegen ofzo, maar hoe en wat???

wie kan helpen?

Bedankt:thumb:

p.s. Ik heb mijn videokaart en comp. al een jaar. ( of was het nou driekwart jaar?:confused:)

De 8400 is inderdaad erg zwak, en zeker voor AC. Je zult waarschijnlijk een nieuwe moeten kopen/inbouwen. Je kunt uiteraard nog altijd proberen je drivers te updaten. Dit doe je via de website van Nvidea, of die van je pc (als je een merk-pc hebt). Ik denk echter dat dat geen verschil zal maken helaas.

Hoi,

Zelfs met een driver die up to date is, zul je het niet gaan redden!

Wat is het merk voeding? en hoeveel watt heeft deze? Dat in samenhang met een eventuele andere videokaart! En wat is je butget voor een andere kaart! Welke spellen moet de toekomstige vk aankunnen?

Post ook ff de rest van je systeem...

of alleen een nieuwe videokaart zal helpen.. donno. miss heeft TS wel een verouderde pentium4 cpu oid.. dan zal een nieuwe videokaart geen toevoeging brengen

of alleen een nieuwe videokaart zal helpen.. donno. miss heeft TS wel een verouderde pentium4 cpu oid.. dan zal een nieuwe videokaart geen toevoeging brengen

Vandaar mijn aanpassing:p
Maar de pc is niet zo oud, dus ga er eigenlijk niet zo vanuit!

Grraag wat specs dan. is wat makkelijker zoeken voor een nieuwe graka

als je niet weet wat je hebt kun je het gratis te downloaden programmatje PC Wizard gebruiken die kan scannen naar je hardware en dan die gegevens posten.

wat we met name moeten weten is:

- moederbord (merk en type)
- geheugen (hoeveel Gb & MHz?)
- processor (GHz en bussnelheid e.d.)
- voeding (merk + wattage, kun je vaak aflezen op de sticker op de voeding zelf)
- budget is ook wel handig om te weten.

kortom gebruik pc wizard om je systeem gegevens te posten.

ohwjah het is ook wel handig om te weten welk besturingssysteem je gebruikt XP of Vista, 32 of 64 bit (of anders)

Moederbord : Asus Benicia
Chipset : In Intel G31/G33/G35
Processor : tel Core 2 Duo E8200 @ 2666 MHz
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8400
Harde Schijf : WDC (500 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-RAM GH10L
DVD-Rom Station : VGXIR TURK1EBWLAR4 SCSI CdRom Device
Monitor Type : Hewlett Packard HP w2207 - 22 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 4.0

heb gelijk alles gekopieerd:D:thumb:

als je niet weet wat je hebt kun je het gratis te downloaden programmatje PC Wizard gebruiken die kan scannen naar je hardware en dan die gegevens posten.

wat we met name moeten weten is:

- moederbord (merk en type)
- geheugen (hoeveel Gb & MHz?)
- processor (GHz en bussnelheid e.d.)
- voeding (merk + wattage, kun je vaak aflezen op de sticker op de voeding zelf)
- budget is ook wel handig om te weten.

kortom gebruik pc wizard om je systeem gegevens te posten.

ohwjah het is ook wel handig om te weten welk besturingssysteem je gebruikt XP of Vista, 32 of 64 bit (of anders)

kan je er wat mee?:D

yup dat is heel handig :P

alleen je budget wou ik graag ook weten.. anders ga ik je gelijk een 295 met een 650 watt voeding aanbieden wat totaal geen nut heeft omdat de rest van je systeem tegenover die kaart een bottleneck effect vormt.

Wat voor een voeding zit in je pc?
Misschien is een nieuwe wel helemaal niet nodig!
Wel is het belangerijk om te weten;)

waar kan ik dat vinden??

Als je je pc openschroeft, of je window losmaakt (ligt maar net aan welke kast je hebt) Dan kun je meestal aan de zijkant van de voeding de info lezen. Kijk of er een merk opstaat en wattage!

Je zult dus wel ff je kast moeten open maken.

Als je je pc openschroeft, of je window losmaakt (ligt maar net aan welke kast je hebt) Dan kun je meestal aan de zijkant van de voeding de info lezen. Kijk of er een merk opstaat en wattage!

dammit:D

en ik heb geen schroefjes:P

Elke kast kan open! Hoe zit jou kast vast dan? Met schuifjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan