nvidia GeForce 8400 ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
ELKE kast kan open!!

Zitten er geen kleine kruiskop schroefjes achter de pc waarmee de sidepanel vast zit?
Zit er aan de zijkant geen greepvorm ofzo? Misschien met één grotere schoef bovenaan de achterkant? Kijk eens goed.

ELKE kast kan open!!

Zitten er geen kleine kruiskop schroefjes achter de pc waarmee de sidepanel vast zit?
Zit er aan de zijkant geen greepvorm ofzo? Misschien met één grotere schoef bovenaan de achterkant? Kijk eens goed.

mn knieen zijn helemaal rood:P ik zie allemaal kruiskopschroefjes. Maar die zijn niet voor de sidepanel. ik zie alleen van die (damn hoe heet dat??) inpluggers. een soort van spijker met een ronde kop.:confused::confused::confused:

Zijn je knieen alweer een beetje opgeknapt:p

Haal dan die kruiskopschroefjes maar los en trek de kast open. Soms is een beetje kracht nodig;)

Het is echt nodig om te weten wat voor een voeding je hebt! Of je moet naar een pc boer en je daar laten informeren. Je kunt wel klakkeloos een nieuwe videokaart en voeding kopen maar je moet het er ook nog inzetten. En als je nu al de kast niet eens open kan maken....

Wat voor spellen wil je gaan spelen dan? je systeem kan op zich wel wat hebben qua videokaart. Verder is het voor ons wel belangerijk om te weten wat je budget is, zoals eerder gevraagd! We kunnen dan in ieder geval een paar opties geven!

Zijn je knieen alweer een beetje opgeknapt:p

Haal dan die kruiskopschroefjes maar los en trek de kast open. Soms is een beetje kracht nodig;)

Het is echt nodig om te weten wat voor een voeding je hebt! Of je moet naar een pc boer en je daar laten informeren. Je kunt wel klakkeloos een nieuwe videokaart en voeding kopen maar je moet het er ook nog inzetten. En als je nu al de kast niet eens open kan maken....

Wat voor spellen wil je gaan spelen dan? je systeem kan op zich wel wat hebben qua videokaart. Verder is het voor ons wel belangerijk om te weten wat je budget is, zoals eerder gevraagd! We kunnen dan in ieder geval een paar opties geven!

sory, miss een beetje laat. Ik kom erachter dat ik een reserve videokaart heb!

dat is een:

Model : NVIDIA GeForce 8400 GS

dezelfde maar dan een GS:p is dit beter??? zo niet, kan ik altijd mijn kast nog open doen voor de voeding. Ben erachter gekomen hoe ik hem open moet krijgen

Deze kaart is praktisch hetzelfde! Ook niet geschikt voor nieuwere games!

Als je wat wilt, zul je toch echt een andere kaart moeten kopen En waarschijnlijk ook een andere voeding maar daar durf ik nog geen uitspraak over te doen, aangezien we nog steeds niet weten welke voeding in je systeem zit!

Redelijke kaarten voor een redelijke prijs zijn de ati 3000 serie bv de hd 3850/3870. Ook van de 4000 serie zijn budget game kaarten te vinden. Van nvidia heb je bv de geforce 9600 en 9800 gt of gts (iets duurder). Maar anderen zullen je hier wellicht beter in kunnen adviseren!

Ikzelf heb een vast systeempje draaien met een een amd athlon 64 x2 6000+ in combi met een ati 3870 en een 450 watt enermax voeding! Deze kaart kan héél wat spellen draaien én in goede resolutie. (1650x1050) Ik heb de kaart via marktplaats nieuw op de kop kunnen tikken voor 55 euro! Dus gewoon ff een beetje rondneuzen kan geen kwaad:D

Niet als je alleen de zijkant open maakt en de sticker aan de zijkant van de voeding zit. Als de sticker boven op de voeding zit zul je deze even los moeten maken (Vier schroefjes aan de achterkant van je kast) om er boven op te kijken. Dan wel even netjes de pc uitzetten.!!!

nou hier een foto van mijn sticker, (uiteindelijk:o)

wat moet ik nu aflezen?? kan moelijk de hele sticker overtypen:D

Bijlagen

• DSC00399.jpg
    DSC00399.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 44
Nee hoor die was juist goed te lezen, zie mijn link. Je hebt een 300Watt voeding en dat is echt weinig.

Nee hoor die was juist goed te lezen, zie mijn link. Je hebt een 300Watt voeding en dat is echt weinig.

kan een nieuwere videokaart helpen? heb een vriend en die heeft een goede te koop

Laatst bewerkt:
kan een nieuwere videokaart helpen? heb een vriend en die heeft een goede te koop

Een nieuwere videokaart in combinatie met een betere voediing wel! Met alleen een andere videokaart kom je er niet, want de voeding kan het dan niet aan! Je zult dus beide moeten kopen!!

Een nieuwere videokaart in combinatie met een betere voediing wel! Met alleen een andere videokaart kom je er niet, want de voeding kan het dan niet aan! Je zult dus beide moeten kopen!!

dat moet ik dus in een computerzaak laten doen.

heeft iemand dan nog coole combinaties?:D

welke videokaart verkoopt je vriend?

de cooler master 520w modulaire voeding is wel netjes en daar kun je wel mee verder.

Én zoals al eerder gevraagd wat is je budget??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan