NVIDIA GeForce GT 230

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0563

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Als ik iets met Java of Flash of een spelletje speel dan gaat het scherm uit, het geluid dan na een paar seconden. de computer staat gewoon nog aan. dan moet je de aan/uitknop vasthouden zodat de computer uitgaat. ik heb geprobeerd de software te updaten maar dat werkte niet:confused:. Weet iemand iets? Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Als ik iets met Java of Flash of een spelletje speel dan gaat het scherm uit, het geluid dan na een paar seconden. de computer staat gewoon nog aan. dan moet je de aan/uitknop vasthouden zodat de computer uitgaat. ik heb geprobeerd de software te updaten maar dat werkte niet:confused:. Weet iemand iets? Alvast bedankt.

Heb je nog een Intel HD grafische kaart in je notebook zitten? Wat voor laptop heb je (specs)? En wat voor spel is het. Het kan zijn dat je videokaart het spel niet aan kan, daardoor crasht in principe je computer. Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk, daar heb ik ook een minder goede videokaart. Heb je je Nvidia configratiescherm al gecheckt of dat desbetreffende spel je krachtige nvidia processor gebruikt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je nog een Intel HD grafische kaart in je notebook zitten? Wat voor laptop heb je (specs)? En wat voor spel is het. Het kan zijn dat je videokaart het spel niet aan kan, daardoor crasht in principe je computer. Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk, daar heb ik ook een minder goede videokaart. Heb je je Nvidia configratiescherm al gecheckt of dat desbetreffende spel je krachtige nvidia processor gebruikt?
het is een computer,HPE-410nl. Het is gewoon een spel als angry birds ofzo. Ik heb geprobeerd nieuwe software erop te zetten maar dat werkte niet dus heb ik het weer teruggezet naar de software die erop stond toen ik de computer kocht.

dit is geen laptop maar een desktop pc...
PC al eens software matig en hardware matig schoon gemaakt?
Software matig = Virus scanner, Herinstallatie, browse geschiedenis opruimen, Defragmentatie uit gevoerd.
Hardware matig = Tempraturen checken en wellicht Stof verwijderen uit de kast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan