nVidia Geforce GTX 550 ti

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnie185

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
133
hallo,

ik kan de GTX 550 Ti voor 70 euro krijgen maar is dit het waard? het is een nieuwe nog in verpakking van Zotac.
of kan ik beter door sparen voor een HD 6870?
welke is beter?
bedankt

PS: specs
itnel i5 2310
4 gb Ram
 
Laatst bewerkt:
ja, gaat em vast wel worden met deze. is je voeding sterk genoeg? ik denk dat je minimaal 500-550 watt nodig hebt.
 
als ik een voeding van 600 watt neem 60 euro ongeveer kan ik die in mijn kast doen?
ik zou niet weten of er in mijn kast een ATX kan

Bedankt
 
Laatst bewerkt:
HD 6870 of GTX 560?

nou de titel zegt het al.
welke is beter voor games?
ook zal ik nog een nieuwe voeding erij moeten kopen, suggesties?

bedankt!

ps:mijn specs
intel i5 2310 2.9 GHz
4GB RAM
voeding: 350 watt
huidige videokaart: GT 420
 
Wederom topics samengevoegt.Het is je al eens gezegd dat je vragen over een videokaart bij elkaar kan houden.Daarbij was het ook netjes geweest dat als men reageert in een topic(zoals in dit geval Paranoid)dat je daar eens een feedback aangeeft.Dat doe je meerdere malen niet.Maar dan wel weer nieuwe topics openen???Neen dus.;)
 
Laatst bewerkt:
hey,

ik ga binnenkort de GTX 560 ti halen en nou zoek ik een goeie voeding, die ook de goede kabels heeft etc

bedankt
 
heel erg bedankt voor je reactie,

oke dit wordt hem.
dankje
edit: ik bedenk me net dat ik nog een computer heb liggen met een voeding van 250 w, zou het misschien handiger zijn om die alleen te gebruiken voor mijn videokaart? als dit uberhaupt kan...

bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ja, die 500 watt is voor het hele systeem.
 
ja, dus als ik mijn andere voeding neem en hem alleen op de videokaart aansluit moet het toch werken in theorie?
 
Neen...die voeding kan wel een 250watterzijn maar zal dat in combined geven.En je zult een speciaal aansluitschema moeten maken om die 2de voeding aan te krijgen.Het is niet zo dat je maar de stekker erin doet en dat de voeding dan werkt.
 
250 watt is niet genoeg. Ik betwijfel zelfs of die wel PCI-e connectors heeft.
 
oude voeding er uit, nieuwe voeding er in ;)
die uit het voorbeeld van paranoid is prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan