Nvidia geForce mx440

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
99
Beste,

Heb een oudere pc van een vriend gekregen, om wat aan te knoeien (zoals de vele pc's die hier al de deur door zijn gekomen...:) ).
Is een amd duron 1200+ (989 mhz), 512mb ram,60 gb hd. Ik zit met een probleem met de grafische kaart (nvidia geforce mx440, 64 mb). Ik heb de pc geformateerd, waarna hij vlot draaide ZONDER enige drivers. Uiteraard wilde ik de drivers van de grafische kaart en MB e.d. hardware installeren. Via enkele sites verschillende drivers gedownload (uiteraard voor de juiste hardware...). Alles is gelukt, buiten de grafische kaart, zonder drivers draait het dus wel, maar vanaf dat ik drivers installeer begint het scherm te flikkeren enzo en start de pc opnieuw op (?). Hoe kan ik dit verhelpen?

Laurens
 
Via driversguide.com al gezocht naar dit type grafische kaart en de daarvoor bestemde drivers gedownload. Er staat xp op de pc, ik heb ook al drivers gedownload voor windows 98 maar dat gaf gewoon geen effect (ook geen "geflikker")...

Laurens
 
Je kunt drivers het beste van de site van Nvidia zelf halen. Oudere drivers vnd je hier. En probeer een andere resolutie bij dat geflikker (alhoewel, je hebt dat al voor de installatie).
 
Lijkt mij verstandig om ook eerst de chipsetdrivers te installeren, voor de AGP ondersteuning, rebooten, en daarna ps de drivers voor de grafische kaart.
 
Nvidia archief heeft de goede drivers voor die kaart. Versie 44.03 is de WHQL versie die bij de Gforce 4 series hoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan