Nvidia geforce4 mx 440

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurre123

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007

Hallo,

ik heb deze kaart via Marktplaats aangeschaft, om mijn oudere pc wat op te pimpen. Heb de drivers geinstalleerd zoals is aangegeven. Feit doet zich nu voor dat de graphics in Silent Hunter 3 niet goed werken. Had ik met mijn vorige kaartje, een Ati Radeon 9200 64mb, geen last van.

Volgens mij heb ik alles goed gedaan, oude drivers verwijderd met cleaner pro en de voorgestelde drivers geinstalleerd. Weet iemand wat ik fout doe?

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Hallo

Ik heb je vraag gesplitst uit het ander topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.

van een site over system requirements silent hunter III

*Supported Video Cards at Time of Release:

* NVIDIA® GeForce™ 3/4/FX series (excepting MX series cards)
* ATI® RADEON® 8500/9000 families or newer

Ati 9200 word dus wel ondersteunt, maar precies die videokaart die jij hebt, niet

daarom zijn het slechte graphics

Helaas is de overstap van radeon 9200 naar MX440 eerder een downgrade dan een upgrade. De 9200 presteert iets beter en heeft daarnaast ook nog een nieuwere directX versie (8.1) dan de MX440 (7)

Edit: het is natuurlijk wel netjes als ik bovenstaande onderbouw. Hier zie je dat de radeon 9200 64 mb beter presteert dan de MX440.

Laatst bewerkt:
Ik had precies hetzelfde. De MX440 ondersteund geen pixel shader geloof ik, waardoor je geen zee ziet ed. De videokaart is niet goed genoeg voor SH3.

Dit "probleem" is niet op een andere manier op te lossen dan door een kaart te kopen die het spel wel volledig ondersteund.

Mensen,

bedankt voor de reakties, zal mijn oude kaart weer installeren.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan