ik denk dat mijn video kaart kapot is. alles deed het nog perfect totdat ik madden nfl speelde. ik had de video settings op zn hoogst gezet. en ik kreeg een bluescreen.
natuurlijk opnieuw opgestart en ik kreeg mijn laptop niet meer normaal naar een paar x proberen. drivers opnieuw geinstalled en zelfs windows opnieuw geinstalled etc.
nu ben ik geindigd met een windows xp op de allerlaagste resolutie 800x600 en ik heb in mijn beeld allemaal puntjes die bewegen als ik een window versleep of iets bewegends aanzet. voor de rest doet alles het nog perfect. ik heb een fujitsu siemens amilo 3438g
met een nvidia go 6800 256mb. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
als je meer info nodig hebt zeg je het maar.
bij voorbaat dank,
wevah
natuurlijk opnieuw opgestart en ik kreeg mijn laptop niet meer normaal naar een paar x proberen. drivers opnieuw geinstalled en zelfs windows opnieuw geinstalled etc.
nu ben ik geindigd met een windows xp op de allerlaagste resolutie 800x600 en ik heb in mijn beeld allemaal puntjes die bewegen als ik een window versleep of iets bewegends aanzet. voor de rest doet alles het nog perfect. ik heb een fujitsu siemens amilo 3438g
met een nvidia go 6800 256mb. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
als je meer info nodig hebt zeg je het maar.
bij voorbaat dank,
wevah