Nvidia GPU+Nvidia PhysX

Status
Niet open voor verdere reacties.

menmoeder

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Hey iedereen,

Ik heb onlangs een Msi 460 Hawk gestoken in men systeem, maar nu had ik thuis nog een oude 8800GT liggen (ook van msi) waar eigenlijk niet echt iets mee gebeurd.
Dus ik dacht, deze mee in mijn systeem te steken zodat de 460 hawk al niet alle berekeningen van PhysX zou moeten doen.

Maarnu, ik heb hem dus in mijn systeem gestoken, en hij herkende hem direct. Toen heb ik met het nvidia control panel geselecteerd de 8800GT als Ati PhysX processor geselecteerd.

Maarnu, het volgende probleem, ik run benchmark tests (3D mark Vantage) En kom amper nog maar aan de 50 FPS, ik zit meestal met men 460 Hawk gemiddeld aan de 60-70 fps, (overklocked). Weet iemand misschien hoe dit komt? Normaal zou je FPS toch omhoog gaan indien je zo'n opstelling als mij gebruikt?

Ik zal ook even de specs geven van mijn systeem.
Mobo : Msi GD 80, Msi hakw zit op eerste pci-e slot, en 8800GT op het 3e.
Procecor : i7 860 met Corsair H50
geheugen : Corsair XMS3 @1600mhz,
Voeding : 700 wat voeding.

Weet iemand misschien aan wat het zou kunnen liggen?

Alvast bedankt,

volgens mij komt dit omdat de hawk zig aan de snelheid van de 8800 aan moet passen
als 1 component trager is dan de rest dan zal de rest net zo traag gaan lopen

Jah, maar als ik kijk naar de usage of de 8800GT onder stres, merk ik gewoon dat hij op 0% Blijft staan...?

Ik vat hem niet: voor twee videokaarten heb je toch SLI/Crossfire nodig en ze moeten toch beiden gelijk zijn?

Volgens mij gaat dit bij NVIDIA ook niet werken zo. (SLI)
ATI heeft nog een Crossfire hybird mogelijkheid, waardoor je wel verschillende videokaarten kunt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan