Nvidia graphic driver update

Status
Niet open voor verdere reacties.
En toch heeft stormbreaker dit keer wel gelijk: Je kan eigenlijk niet echt gamen met een oud onboard kaartje. Zelfs met een HD4350 ga je er al flink op vooruit...

Ja ok maar ik speelde gewoon normaal met mijn Geforce 7050 totdat het door die update naar een 7100 veranderde en als ik nu een spel speel gaat het heel sloom.

Hoe kan ik de update weer verwijderen zodat ik weer mijn oude update heb. Kan iemand mij helpen a.u.b.

En toch heeft stormbreaker dit keer wel gelijk: Je kan eigenlijk niet echt gamen met een oud onboard kaartje. Zelfs met een HD4350 ga je er al flink op vooruit...
En hoe staat mijn HD4670 er eigenlijk voor?
Is dat een goede gamekaart?

Ik merk idd bij mij wel degelijk verbetering maar volgens mij hangt het ook van je processor af...

Zouden julline in de topic willen blijven?

Ik heb hier nog steeds een vraag hangen?

Hoe kan ik deze update dan verwijderen en het terug zetten naar mn oude update

systeemherstel helpt niet, als het klaar is staat er dat er een 'error' is gevonden en dat er dus nix is veranderd

je kan je driver verwijderen bij progamma's en onderdelen.

ga daarvoor naar start, configuratiescherm, progamma's en onderdelen en dan moet er iets staan van nvidia. dat verwijderen en dan verwijder je weer de driver. Let wel op je beeld gaat er weer groter uitzien en je zult wel weer een driver moeten installeren. misschien dat je de oude ofzo nog had.

dit zijn trouwens de nieuwste nvidia drivers voor je video kaart, die kun je nog proberen nadat je die andere eraf hebt gehaald:
http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_64bit_195.62_whql.html

Succes.

Delta Hawk

zo niet kun je zo altijd weer verwijderen. Maar vaak zijn het gewoon updates, en ze maken updates om fouten in drivers eruit te halen dus ik ga ervan uit dat dat geen probleem mag zijn.

O nee,

Ik heb zojuist de driver verwijderd maar daar stond ook de internet driver op. EN DIE IS NU WEG :(. De computer heeft de oude driver weer erop gezet 7050 maar internet driver wilt maar niet lukken. Kan iemand me helpen, en nee systeemherstel wilt maar niet lukken als ik het doe komt er aan het eind een bericht met error gevonden kan bestanden niet terugzetten waarom =[

niet erg handig om ook natuurlijk je netwerk driver eraf te halen. maar om je daarmee verder te kunnen helpen moet ik eerst weten welke moederbord je hebt. Als je een computer hebt samengesteld bij een winkel moet je een moederbord doosje hebben war de type wel opstaat en als je een kant en klare computer had moeten we weten welke type computer.

Delta Hawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan