Na 1 maand zelf van alles geprobeerd te hebben word het toch tijd dat er mensen die er verstand van hebben met mij mee kijken.
Een maand geleden begon mijn internetverbinding op mijn laptop met vista "kuren" te vertonen. dwz verbinding werd steeds verbroken, of was juist weer traag of kon geheel geen verbinding maken. Router opnieuw opstarten of laptop opnieuw opstarten hielp soms maar bijft een drama.
Kpn gebeld en mee aten kijken of het signaal of router secht was maar nee.
In mijn apparaatbeheer kom ik 1 uitroepteken tegen die mij niet eerder is opgevallen. De juiste driver is geïnstalleerd niets hielp.
De laptop via ghost terug gezet naar de fabrieksinstelling maar het uitroepteken en probleem blijft.
Het gaat om mijn Netwerkkaart NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet.
Is deze kaart kapot of is er wat anders mee? ik weet het niet meer.....
graag hulp van een expert
Een maand geleden begon mijn internetverbinding op mijn laptop met vista "kuren" te vertonen. dwz verbinding werd steeds verbroken, of was juist weer traag of kon geheel geen verbinding maken. Router opnieuw opstarten of laptop opnieuw opstarten hielp soms maar bijft een drama.
Kpn gebeld en mee aten kijken of het signaal of router secht was maar nee.
In mijn apparaatbeheer kom ik 1 uitroepteken tegen die mij niet eerder is opgevallen. De juiste driver is geïnstalleerd niets hielp.
De laptop via ghost terug gezet naar de fabrieksinstelling maar het uitroepteken en probleem blijft.
Het gaat om mijn Netwerkkaart NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet.
Is deze kaart kapot of is er wat anders mee? ik weet het niet meer.....
graag hulp van een expert