nvidia netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert71

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Na 1 maand zelf van alles geprobeerd te hebben word het toch tijd dat er mensen die er verstand van hebben met mij mee kijken.

Een maand geleden begon mijn internetverbinding op mijn laptop met vista "kuren" te vertonen. dwz verbinding werd steeds verbroken, of was juist weer traag of kon geheel geen verbinding maken. Router opnieuw opstarten of laptop opnieuw opstarten hielp soms maar bijft een drama.
Kpn gebeld en mee aten kijken of het signaal of router secht was maar nee.

In mijn apparaatbeheer kom ik 1 uitroepteken tegen die mij niet eerder is opgevallen. De juiste driver is geïnstalleerd niets hielp.

De laptop via ghost terug gezet naar de fabrieksinstelling maar het uitroepteken en probleem blijft.
Het gaat om mijn Netwerkkaart NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet.

Is deze kaart kapot of is er wat anders mee? ik weet het niet meer.....

graag hulp van een expert

Bijlagen

• nvidia.jpg
    nvidia.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 106
In mijn apparaatbeheer kom ik 1 uitroepteken tegen die mij niet eerder is opgevallen. De juiste driver is geïnstalleerd niets hielp.

De laptop via ghost terug gezet naar de fabrieksinstelling maar het uitroepteken en probleem blijft.
Het gaat om mijn Netwerkkaart NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet.

Is deze kaart kapot of is er wat anders mee? ik weet het niet meer.....

graag hulp van een expert

Ik vrees dat je je vraag al zelf hebt beantwoord. Sommige laptopfabrikanten leveren nog steeds testprogamma's voor hun hardware. Heb je al een ander netwerkkabel geprobeerd? Soms kan je nog je router kwa ethernetsnelheid inknijpen tot 10, of 100, of 1000 en kijken of er wat verschil optreedt. Let op, voor 1000Mbps heb je gecertificeerd kabel nodig, volgens mij Cat6.

Ligt het niet aan het kabel of router (ander port gebruiken), dan zal het wel de netwerkkaart zijn.

Je kan nog in de Bios kijken of de kaart wel aan staat.

Maar in 9 van de 10 gevallen vrees ik dat je laptop netwerkkaart stuk is. Misschien kan je in de toekomst draadloos internetten, dan ben je gelijk de draad kwijt en gebruikt een ander netwerkkaart.:thumb:

bedraad internet heeft het nooit gedaan daarom doe ik ales draadloos. Wil je zeggen dat de kaart alleen voor bedraad stuk is of heeft dat ook te maken met mijn draadloze verbinding?

Helixon, driver rollback zegt mij niets...

Welke driver PRECIES heb je geinstalleerd?

Want het is toch echt een driver probleem!

de laptop is naar fabrieksinstelling terug gezet, ik neem aan dat deze driver nog gewoon goed is. Als ik stuurprogramma bijwerken doe wordt aangegeven dat ik a de beste stuurprogramma heb.

Bijlagen

• driver nvidia.jpg
    driver nvidia.jpg
    99 KB · Weergaven: 88
na het installeren van de drivers kreeg ik deze meldingen:

Bijlagen

• nvidia stuurprogramma 2.jpg
    nvidia stuurprogramma 2.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 78
  • nvidia stuurprogramma.jpg
    nvidia stuurprogramma.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 75
Ik denk dat je een hardware fout hebt en hoop, dat je nog garantie hebt.

is dit dan mijn netwerkkaart die vervangen met worden en waar zit die ergens.ik bedel is het gewoon een kaartje die je erin prikt

Dat weet ik niet. Je kan het aan de Medion Support vragen. Ze verstaan ook Nederlands.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan