Nvidia overklokken

• Onderwerp starter Onderwerp starter reza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reza

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
beste mensen of ik het ga over klokken weet ik niet zeker maar ik wil wel graag een twee dinnen weten dat is wat hout deze twee dingen bij video kaarten in : CORE CLOCK en MEMORY KLOCK kijk maar foto

meer weten over het video kaart wat ik heb ga dan hier

alvast bedank

groetjes Reza het foto lukt me niethttp://www.xfxforce.com/product_view.php?sku=PVT34KUA

Laatst bewerkt:
CORE CLOCK is het ''hart'' van de chip van de videokaart en MEMORY CLOCK de geheugen-chips.

Deze kan je soms wat sneller laten lopen, alleen kan je last krijgen van strepen en andere vage beelden als het misgaat.

Een oude videokaart overklokken heeft geen zin.

oke bedank dus als ik deze kaart van over klok heeft het wel zin maar kan daar problemen krijg ja toch

oke bedank dus als ik deze kaart van mij over klok heeft het wel zin maar kan daar problemen mee krijg , ja toch

het kan nut hebben als je een spel net niet lekker kunt draaien of de settings wat hoger wilt hebben.

Meeste nvidia kaarten -die ik had- waren een 25% in snelheid te overklokken zonder dat er allerlei rare dingen in beeld verschenen, bouw de snelheid stap voor stap op met 10 mhz tegelijk en als je rare dingen ziet ga dan terug naar de laatste goede snelheid.

succes

oke jongens bedank ik weet voldoende

groetjes Reza

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan