Nvidia videokaart geeft strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaske83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2015
Hallo,

Ik heb een Nvidia Geforce 6150 SE nforce 430 videokaart. Heb sinds gister opnieuw windows 7 32 bit op mijn computer gezet. Hij heeft ook wel de drivers van deze videokaart geupdate.
Alleen geeft hij nu met spelletjes strepen aan. Voordat ik windows er opnieuw had opgezet had ik nergens last van. Hoe kan dit ?
En wat zou ik er aan kunnen doen ? Ook omdat hij wel goed heeft gewerkt.

Hoi klaske

Kijk maar even of kaart vast is en is het niet ietsjes labiel daar binnen ? :(

Anders volgens jouw verhaaltje dit klinkt zoals dat kaart dichtbij eind is ? :(

Zijn alle updates in windows update ook geïnstalleerd? En probeer anders even een andere kabel naar je scherm.

nvidia

Ik heb een cd gevonden van het moederbord. Hier heb ik alsnog drivers geinstalleerd van de videokaart. Het gaat om het moederbord: mcp6p3
Hierna geeft hij ook updates aan die ik vervolgens heb geinstalleerd. Maar hij blijft nog strepen aangeven. Ook heb ik alle updates uitgevoerd van windows.

Wat ik nog kan doen is de pc openhalen en kijken of het allemaal nog goed zit, en anders zal het de videokaart zelf misschien zijn die er mee ophoud.
In ieder geval al bedankt voor de reacties en hoop dat ik snel een oplossing kan vinden.

Inmiddels heb ik de kast open gehad, helaas zonder resultaat.

Laatst bewerkt:
Heb je de CD van de videokaart al geprobeerd? En een andere kabel? Of zelfs een ander beeldscherm?

Hallo, waarschijnlijk weet ik de reden wel waarom hij strepen aangeeft. Het ligt niet aan de videokaart, het ligt aan het spel wat ik speel.
Maar nog in ieder geval bedankt voor de moeite om me advies te geven.

Ik dacht dat het probleem opgelost was, nu geeft hij op gewoon internetpagina ook al weer strepen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan