Nvidia wilt niet werken met stuurprogamma

Status
Niet open voor verdere reacties.

thepcpro

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2014
Hallo
Ik heb een nvidia geforce 6200 turbo cahe met windows 7 maar als ik hem in mijn pc doe en het stuurprogramma installeer en dan opnieuw opstart dan krijg ik de melding met blue screen nvlddmssys crash of zo heb al op het internet gezocht maar niks heeft tot nu toe geholpen heeft iemand enig idee?
ik hoor het graag
mvg. wesley

Download
51a75cb870d4d-icon1348083463.jpg
Hardware Identify van Tweaking.com naar het bureaublad.

• Dubbelklik op tweaking.com_hardware_identify_setup.exe, het programma wordt nu vanzelf geïnstalleerd.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer het programma gestart is, klikt u op de kolom Class.
  • Rechtsklik de regel met Display en klik op Copy Selected hardware-IDs
  • Plak deze in je volgend bericht.

Laatst bewerkt:
o haha
hij had hem er onder moeten plakken
hier is hij alsnog:

PCI\VEN_10DE&DEV_01D3&SUBSYS_034C1462&REV_A1|PCI\VEN_10DE&DEV_01D3&SUBSYS_034C1462|PCI\VEN_10DE&DEV_01D3&CC_030000|PCI\VEN_10DE&DEV_01D3&CC_0300

Download het stuurprogramma voor de NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS bij Nvidia of je computerfabrikant.

Hier vind je een overzicht van computer en software leveranciers & hier van alle computermerken.
Houd hierbij rekening met 32- of 64-bit. Lees dit artikel voor meer info.

Driver Booster is een uitstekend programma dat je evt. ook kunt gebruiken om stuurprogramma's te downloaden of bij te werken.
Een goed programma om van de stuurprogramma's op je systeem een backup te maken is Double Driver

hij doet het niet want als ik het stuurprogamma instaleer en opnioeuw opstart dan krijg is bsod.
nog enig idee?

Wil het lukken?

Als je Driver booster hebt gebruikt, wil ik je zeggen dat je beter bij je fabrikant het stuurprogramma kan downloaden.

Laatst bewerkt:
Is die windows 7 32 of 64 bits?
En welk merk en type moederbord of merk PC is het?

Deze zouden het gewoon moeten doen indien ook de chipsetdriver van het moederbord goed is geïnstalleerd
http://www.geforce.com/drivers/results/82758

Welke meldingen krijg je precies als het niet wil?

Kan ook nog aan het geheugen liggen door het gebruik van de videokaart ervan.

Een memtest86+ voor de zekerheid draaien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan