nvidia

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamhuis

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Ik heb sinds kort Xp daarvoor had ik ME.
Nu heeft mijn zoontje altijd Zoo Tycoon gedaan zonder problemen maar nu lukt het niet meer het beeld verspringt en flikkert.
Ik heb geprobeerd nieuwe driver te instaleren maar dan word er gezegd dat het geen xp logo heeft en dat ik eerst mijn oude driver moet verwijderen maar dat durf ik dus niet want dan kan ik straks misschien niets meer heb het echt via de officiele nvidia pagina geprobeerd zoals in eerder bericht is aangegeven.
Wie weet raad.
Jacqueline

Laatst bewerkt:
op zich levert het weinig risico op om een oude driver te verwijderen, sterker nog, bij een nvidia / detonator update is verwijdering van de oude vaak een noodzaak om de nieuwe goed werkend te krijgen, m.a.w, een nieuwe over een oude heenzetten levert nogal eens problemen op.

Jouw "angst" kun je op 3 manieren indekken :
1. maak voordat je begint een herstelpunt,
2. als na afloop van het installeren blijkt dat de boel niet (goed) werkt, dan kun je in het menu van het stuurprogramma kiezen voor "vorige stuurprogramma terugzetten".
3. als 1 of 2 niet willen (al lijkt mij dat sterk) zorg dan VOORDAT je de oude verwijdert, dat je de "oude" driver ergens op je harddisk hebt staan, zodat je die opnieuw kan installeren als 1 en 2 hebben gefaald.

Handig is om NIET de allerlaatste detonator te downloaden en te installeren (deze is nog niet gecertificeerd).

Een goed werkende voorlaatste versie is handiger. (40.72)

Ik kreeg mail met de vraag of mijn probleem is opgelost, nou ...... nee dus Zoo tycoon loopt nog steeds niet goed het beeld verspringt steeds.
Ik heb inmiddels extra geheugen bij geplaatst 933 pentium 3 en nu dus 256 mb geheugen en de laatste driver maar dat helpt dus niet.
Dus nee het is nog niet opgelost.
Jacqueline

Ik heb nu nvidia riva model64/model64 pro
4072
Volgens microsoft is dit de laatste update van het stuurprogramma.
En volgens Zoo is er ook een pack voor xp maar dat helpt dus ook niet, als ik hem (wat volgens xp kan helpen) compatible maak met het programma waar hij eerst wel goed mee werkte ,ME dus blijft het het zelfde.
Dus ik weet het ook niet meer.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Jacqueline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan