Nvidia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wizzkid Mulder

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Ik heb een Nvidia Riva TNT 2 m64 32mb. Met welke Nvidia detonator driver werkt die het beste. En is er een soort opengl driver te downen want met sommige spellen heb ik dat ie zeikt over glide.

P3 500, 256 mb ram, Win XP pro

en de kans dat die niet werkt is vrij groot..........

Lees de highlights bij deze release en zie vooral de opmerkingen over FX !

Geplaatst door gast0225
en de kans dat die niet werkt is vrij groot..........

Lees de highlights bij deze release en zie vooral de opmerkingen over FX !

Ze ***len maar wat als je et mij vraagt.

Heb em net op me zusjes pc geinstalleerd, waar een TnT2 32mb AGP inzit, en geen problemen verder.

Ze hebben waarschijnlijk daar bij nVidia niet of nauwelijks met een TNT2 getest.

* 44.03 is WHQL Certified for the GeForce FX family of GPUs
** Performance results based upon GeForce FX 5600 Ultra running UnrealTournament 2003 Antalus flyby.

Dat klopt, maar dat betekent niet dat ie voor andere kaarten niet geschikt is.

ik moet idd. wat nuanceren:

ik bedoelde eigenlijk dat de kans dat 'ie voor (al) te bescheiden kaarten wellicht minder geschikt is omdat 'ie een forse wissel schijnt te trekken op de kaart zoda 'ie optimaal is voor FX kaarten en wellicht (steeds) minder geschikt als je vanaf FX kaarten naar beneden gaat: 4ti, 3ti, MMX, 256DDR.

Geplaatst door gast0225
ik moet idd. wat nuanceren:

ik bedoelde eigenlijk dat de kans dat 'ie voor (al) te bescheiden kaarten wellicht minder geschikt is omdat 'ie een forse wissel schijnt te trekken op de kaart zoda 'ie optimaal is voor FX kaarten en wellicht (steeds) minder geschikt als je vanaf FX kaarten naar beneden gaat: 4ti, 3ti, MMX, 256DDR.

Mwah, zal me een worst wezen. Het loopt perfect op beide systemen en dat is et enigste dat telt. Althans, ik mis geen zichtbaar performance-verlies in games. Anders had ik et wel gehouden bij versie 43.45.

Ow ja, een MMX-videokaart? :D

Geplaatst door Wizzkid Mulder
Ik heb een Nvidia Riva TNT 2 m64 32mb. Met welke Nvidia detonator driver werkt die het beste.
Ik werk met dezelfde kaart nog steeds probleemloos met versie 30.82 op Win2000 pro nl.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan