nvieuw of graphische kaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonstrike

Verenigingslid
Lid geworden
13 mei 2006
ik heb zinds kort een nieuwe asus geforce en7300gs gekocht hier het probleem steeds als ik iets als limewire opstart of azereus dan word mijn beeld door de helft gesneden en de linker helft zit dan aan de rechterkant en de rechter helft aan de linker:confused: ik heb al een paar dingen geprobeert zoals nview uitzetten of de monitor op de moederbord zetten dan op de graphishe kaart maar dan krijg ik een foutmelding ik hoop dat jullie het antwoord weten anders kan ik bepaalde programmas niet gebruiken:(

Laatst bewerkt:
Heb je er ook een mooi screenshotje van? voor het vergroten van hilariteit.;)
Ik heb het nooit gezien, zo zie je maar weer. ( nog niet )

Al de nieuwste videokaartdrivers geinstalleerd? misschien dat je probleem daarmee wordt opgelost.

nvt

drivers heb ik van cdrom heb jij een link naar de niewste drivers weet niet wwar die staat:rolleyes: en nee kaan geen screenshot maken want mij beeld is bevroren als ik dat opstart:shocked: :(

lol

lol er staat niks bij er staat latest maar staat niks onder:confused: of doe ik iet fout

laat maar zitten ik moest hem vernieuwen

laat maar zitten ik moest hem vernieuwen:D :D :D :D

lol

hij gaat hem zo updaten van asus enhanced driver 1.29 naar 1.33 hoop dat het werkt!!!:eek: :eek: :shocked: :shocked: :p :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan