NVU programma - probleem met publiceren foto's

• Onderwerp starter Onderwerp starter KDS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KDS

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2011
Hallo,

Ik ben momenteel gestart met een website aan te maken in nvu. Alles begint min of meer te lukken dankzij wat cursusjes online. Ik krijg ook de pagina's gepubliceerd, maar sommige foto's komen niet door alsook de counter niet op de eerste pagine (www.calistohof.be). Ik heb in de help gaan lezen van nvu en heb reeds de foto's hernoemd zonder spaties en dergelijke dus daar kan het niet aan liggen dacht ik.
Iemand een idee?

Bedankt
Gr
Kim

Hallo,

Als ik mijn file manager open van de website staat alles ondereen.
Ik gebruik in nvu eigenlijk gewoon de knop publiceren en alles komt dan ondereen terecht. De html pagina en daaronder alle foto-bestanden, volgende html pagina en weer foto-bestanden. Ik zou eens een screenshot toevoegen, maar dat lukt hier precies niet. De counter is gewoon een html code vanop de website met mogelijke counters.

Gr
Kim

Als je op je PC een website maakt, staan alle links naar foto's op je PC. Dus moeten deze bestanden ook naar de server geüpload worden. Meestal in een map /images, o.i.d. En dan moet je in het index-bestand deze links aanpassen en naar de map /images laten verwijzen.

Hazo - wel dit probeer ik deze avond wanneer ik thuis ben meteen even.
Dus ik maak onder de public folder een map images met alle foto's die ik gebruik en link de foto's in nvu dan naar deze bestanden?
bv public.html/images/herder.jpg typ ik dan waar ik normaal de bestanden intyp gelinkt naar mijn pc (C/images/herder.jpg)

Oh en wat dan met de counter, want dit is gewoon een html-code en geen bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan