object mail in word doc opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vermhans

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Beste,
Misschien niet ideaal maar ik voeg in een worddoc voor het bijhouden van agendapunten voor vergaderingen regelmatig de mail die aanleiding geeft tot het punt. Sinds kort zijn wij overgeschakeld naar word 365 (niet de webapplicatie). De mails die ingebed zijn in de worddocs openen niet meer en als ik in een nieuw document een mail voeg is dit ook het geval. Worddocumenten inbedden is geen probleem....
Betreft die een instelling die moet geactiveerd worden? Of iemand een oplossing? (screenshot zie bijlage).

Bijlagen

• shot.JPG
    shot.JPG
    17,2 KB · Weergaven: 18
En hoe voeg je die mail(s) dan toe?

Normaal sleep ik de mail erin, maar ook als ik deze invoeg via objecten dan nog opent deze niet ....

Outlook msg.png

Bij mij wel, en ik gebruik dezelfde software. Hij vraagt wél of het geopend mag worden. Als je dat vinkje hebt weggehaald, dan verwijst de link wellicht naar het oude (verwijderde?) programma.

Ik krijg die vraag niet..... word blokkeert en doet niks meer. als ik bv. een worddoc invoeg of een excel heb ik geen probleem. Ook nu nog, als ik de mail toevoeg vanop de share (slepen of via object invoegen) blokkeert word als ik het probeer te openen..... en dat vinkje haal(de) ik nooit weg (toch zeker niet bewust) .... is er mogelijkheid om dit ergens te checken in de settings?

Zal wel ergens in te stellen zijn, maar ik weet dat zo 1-2-3 niet. Eenmaal uitgezet, is het lastig om weer aan te zetten :). Misschien als je de bestandsextensie opnieuw koppelt aan Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan