Oblivion doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik heb via Uttorent de game Oblivion gedownload, maar als ik hem wil opstarten geeft hij de volgende melding: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Luuk

Hallo allemaal,

Ik heb via Uttorent de game Oblivion gedownload, maar als ik hem wil opstarten geeft hij de volgende melding: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Luuk

Dat al geprobeert? Zo ja, dan zit er waarschijnlijk een fout in de download en zal je dus opnieuw moeten downloaden.

Ik heb de game gedownload via Uttorent.. dus ik kan het niet opnieuw installeren.

Als ik een bestandje genaamd: binkw32.dll download en het in Oblivion plaats geeft het de volgende melding: Kan entrypoint van procedure _binkcopytobuggerrect@44 niet vinden in dll-bestand binkw32.dll.

Vaag?

Weet iemand een oplossing :(

Ik heb de game gedownload via Uttorent.. dus ik kan het niet opnieuw installeren.

Euh, huh? Ik down mijn games ook zo, maar bewaar altijd de iso zodat ik nogmaals kan installeren als dat nodig is. Dus jou redenatie hier snap ik niet helemaal...

En de herinstall is de beste manier om te testen of het inderdaad aan de download ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan