Oblivion in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje12345

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Hey, ehm dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik had precies hetzelfde probleem als oblivion123 hier maar ik heb dus ook windows vista, en ik heb een beetje HEEL VEEL modificaties in het spel toegevoegd, eigenlijk een beetje te veel maarja, en ehm ja iedere keer als ik het spel opstart doet het het gewoon normaal (het laggt wel een beetje maar dat is niet erg veel) en zo gauw als ik dan door een deur loop of ergens heen travel is het .exe werkt niet meer (dat komt door autosave) en als ik hem dan manual save doet hij het ook niet meer, je kan wel zegge verwijder alle modificaties maar daar heb ik aardig veel tijd en moeite in gestoken dus als er een andere optie zou zijn, graag :):confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ pietje12345

Je zal naar alle waarschijnlijkheid toch mods hebben die met elkaar in conflict liggen.

Enige optie is inderdaad stap voor stap kijken welke mod dit kan zijn. Maak er een backup van en ook van je savegames (let wel, ligt het probleem in een mod en is die deel van je save, kan het zijn dat je save niet meer werkt, dat is niet te voorkomen).

Installeer het spel opnieuw en zet de mods 1 voor 1 terug en test tussendoor! Zodra het fout loopt weet je welke mod het probleem veroorzaakt. Als je alles in 1 keer terug zet weet je nog niets.

Re: Oblivion werkt niet meer

Nou ehm kijk, ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd, omdat er virussen op zaten. daarom heb ik effe mijn hele oblivion map met spel en alles naar de externe harde schijf op gezet, en toen ik mn pc weer opnieuw heb geinstalleerd heb ik het spel geinstalleerd en de map vervangen met die wat op mn externa harde schijf stond dus eigenlijk is het precies hetzelfde account en alles alleen verplaatst. want toen ik mn pc nog niet opnieuw had geinstalleerd deed alles het gewoon vlekkeloos.:)

Ps. toch bedankt voor het vorige comment.:thumb:

Dan nog blijft mijn antwoord exact hetzelfde. Best mogelijk dat er een bestand corrupt is geraakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan