Oblivion IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
137
hey, ik heb een FPS probleempje met oblivion IV.
Ik heb best wel een baggere computer, en als ik met alle settings op laag ga spelen heb ik (schat ik) zo'n 4 tot 5 fps. Het rare is, als ik alles op hoog zet (met dezelfde resolutie) heb ik nog altijd 4 tot 5 fps.

Toen heb ik op google wat fps tweaks zitten zoeken, maar die waren geoptimaliseerd voor mensen die toch nog wat extra kwaliteit in het spel wilden...
dit zoek ik niet.

Heeft iemand voor mij een mega-uber performance tweak voor Oblivion voor mij?
Het boeit me niet hoeveel kwaliteit ik ermee verlies, ik wil gewoon maximale performance, alles eruit halen wat erin zit. Al ga ik het spel spelen met runescape gfx, I don't care. Die intro filmpjes en cut scenes haperen trouwens als een gek, is dit normaal?

Specs:

CPU: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
CPU Speed: 2.00 GHz Performance Rated at 3.00 GHz
System RAM: 1023 MB
Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition
Video Card: NVIDIA GeForce FX 5700
Video card Features:
- 256 Video RAM
- 3D Acceleration
- HW Transform & Lightning
- Vertex Shader 2.0
- Pixel Shader 2.0
DirectX Version: 9.0c

En ik heb de nieuwste drivers van Nvidia gedownload en geïnstalleerd.
 
Geef toe: je heb gewoon een brakke PC.
Ik denk niet dat je Oblivion ooit normaal kan spelen, hoeveel tweaks je er ook op loslaat. Kwestie jammer maar helaas.

(Wil je écht Oblivion spelen, koop dan een XBox360, je heb er al een voor €149!)
 
Ik ben ontzettend eigenwijs. Dat betekent dat ik toch graag wil proberen om de meest extreme tweak toe te passen op Oblivion, om dan te kijken hoeveel fps ik krijg. Ik ben met 15 fps tevreden! Speelt niet makkelijk, maar zal voor mij snel genoeg gaan om me er niet zo aan te irriteren.

(als ik tegen een muur aan sta en ik kijk tegen de muur aan heb ik 15 fps)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan