oblivion raar galmend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hey allemaal. ik heb oblivion the elder scrolls IV en ik speel hem weer sins kort. ik moet toegeven dat ik het een heel leuk en mooi spel vind. alleen jamer dat er geen multiplayeroptie op zit. mijn vraag is dat ik als ik het spel speel een heel raar galmend geluid hoor en dat had ik vroeger niet:S:S ik kan dat galmende geluid ook niet veranderen bij de audio opties:S ik heb het spel al meerdere malen opieuw gëinstaleerd maar dat hielp ook niet:S weet iemand een oplossing?

alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Wat voor speaker opstelling heb je (denk aan 2 of 2.1 of 5.1 etc).
Misschien dat windows op de verkeerde ingesteld staat.

nee want ik heb dat galmende geluid soms heel effe niet in de stad. en dan ga ik reizen en dan heb ik het weer en voor die opties in windows heb ik ook al gekeken maar alles staat goed. want ik heb het namelijk niet met andere spellen:S

iniedigeval bedankt voor je reaxie:P

Laatst bewerkt:
Heb je ook de laatste drivers voor je geluidskaart?

Heb je ook de laatste drivers voor je geluidskaart?

dat is een goeie vraag:o
maar het zou dan wel gek zijn dat ik die nu wel nodig heb terwijl ik het spel eerst nog gewoon met de zelfde upgrades en patches kon spelen.:P

ik ga het meteen proberen om de nieuwe drivers te downloaden:P

bedankt:P

dat is een goeie vraag:o
maar het zou dan wel gek zijn dat ik die nu wel nodig heb terwijl ik het spel eerst nog gewoon met de zelfde upgrades en patches kon spelen.:P

ik ga het meteen proberen om de nieuwe drivers te downloaden:P

bedankt:P

ik heb de nieuwste drivers voor mijn geluidskaart al. maar tog denk ik niet dat het daar aan ligt omdat ik wel aan de eisen van oblivion voldoe. volgens mij kijk ik gewoon niet goed in de instellingen:P maar als je tog misschien weet hoe ik het kan veranderen..

alvast bedankt:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan