oc doet ut niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoondje

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Ben net nieuw in de pc worlt
Ik heb net nieuwe cpu op de kop getikt voor 40 euro :D een pentium 2 processor en hij is sneller als de pentium 4 zegt hij omdat intel afteld:thumb: maar als ik men processor op 2 fold laat lopen doet hij dat niet ik wil dat hij wel sneller gaat wand anders kan ik cod4 en need for sneed niet spele met mijn viteo kaart zit ut wel goed een Ati 9200 en die loopt de 8800 Nvidia makkelijk uit alleen dezu moet nog op Sli gaan lopen alleen dit wil nog niet zo goed lukken wie kan mu helpu?

Grapje zeker.:shocked:
een pentium 2 processor en hij is sneller als de pentium 4 zegt hij omdat intel afteld
SLi op een Pentium 2 moederbordje.:shocked:

***lig voorje maar pentium telt niet af.. na pentium 4 komt Celeron D geloof ik.. en daarna kwamen de dual cores, als ik het goed heb.. 2 is niet sneller dan 4

Ben net nieuw in de pc worlt
Ik heb net nieuwe cpu op de kop getikt voor 40 euro :D een pentium 2 processor en hij is sneller als de pentium 4 zegt hij omdat intel afteld:thumb: maar als ik men processor op 2 fold laat lopen doet hij dat niet ik wil dat hij wel sneller gaat wand anders kan ik cod4 en need for sneed niet spele met mijn viteo kaart zit ut wel goed een Ati 9200 en die loopt de 8800 Nvidia makkelijk uit alleen dezu moet nog op Sli gaan lopen alleen dit wil nog niet zo goed lukken wie kan mu helpu?

Leuk geprobeerd joh, maar daar trappen we hier niet in hoor!!:D:D

Volgens mij doe je nu je nickname eer aan.

Een 9200 die een 8800 er gemakkelijk uitloopt, tjonge tjonge stop eens met inhaleren.

En je mag hier gewoon Nederland typen hoor, msn taal hoeft hier niet.

Ik sluit hem maar, we hebben wel weer genoeg gelachen voor vanavond.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan