OctoshapeClient

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Hoi,

Ik krijg sinds gisteren als ik de computer opstart de volgende melding:

OctoshapeClient.exe has failed. Could not find a module to launch.

Ik heb een vermoeden dat het iets van spyware is, weet iemand hier iets van?
Ik kan er op dit forum nog niets over vinden? ( of ik zoek niet goed?)

groet America

Hoi,

Succes hoop dat het helpt misschien lees ik het resultaat nog wel.

Laatst bewerkt:
Modag,

Alles wat je zei geprobeerd; heel veel gevonden en verwijderd, maar de melding komt nog steeds als ik opnieuw opstart?
Zijn er nog meer mogelijkheden??

America

ocoshapecliente.exe

Beste lezer, ik heb eenzelfde probleem bij het opstarten van de computer. Ik heb programma (octoshape streaming services) getracht te verwijderen via configuratiescherm, maar helaas biedt dit ook geen uitkomst. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen, heel graag je hulp hierbij. Alvast vriendelijk bedankt!

opgelost

Beste lezer,
Hartelijk dank voor het meedenken. Ik heb het probleem opgelost. Meer geluk als wijsheid. Rechts onder in het scherm staat een pictogram van octoshape.Ik heb hier met de muis, ik meen de rechtermuisknop opgedrukt. Het programma stond op "play". Ik heb deze vervolgens op "exit"gezet. Toen ik deze op exit had gezet kon ik de software "octoshape streaming services" wel verwijderen. Misschien heeft deze melding ermee te maken dat het programma niet op mijn computer te installeren valt. Ik had nl. geprobeerd om het programma octoshape streaming service opnieuw te installeren en toen kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk was. Hoe deze software op mijn computer komt, weet ik niet. Hartelijk dank "guidogek13". Verder bedank ik andere lezers die mee hebben gedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan