OCZ Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MathijsXx

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
ik heb pas een nieuwe mobo+cpu en ddr gekocht, werkt allemaal prima. maar ik kan de timings niet goed instellen via mijn bios.. naja ik kan et in iedergeval niet vinden waar ik et kan instellen dus mijn ram werkt niet optimaal, dus vroeg ik mij af als iemand mij daar misscien mee kan helpen of een leuk tooltje weet dat ook helpt. dit is mijn geheugen en mobo :

Geheugen :
OCZ2T8002GK

Mobo:
Gigabyte M57SLI-S4

Bios instellen:

Start-uitvoeren-msconfig

ik heb pas een nieuwe mobo+cpu en ddr gekocht, werkt allemaal prima. maar ik kan de timings niet goed instellen via mijn bios.. naja ik kan et in iedergeval niet vinden waar ik et kan instellen dus mijn ram werkt niet optimaal, dus vroeg ik mij af als iemand mij daar misscien mee kan helpen of een leuk tooltje weet dat ook helpt. dit is mijn geheugen en mobo :

Geheugen :
OCZ2T8002GK

Mobo:
Gigabyte M57SLI-S4

Kijk even in de manual, meestal zul je eerst de SPD op manual moeten zetten.

uhm dan mag je mij uitleggen hoe ik me ddr timings daar kan instellen ? want ik zie et niet

je bedoelt de manual van mijn mobo ?

in mijn mobo boekje staat ook niks over het aanpassen van de ddr2 timings iemand anders een idee ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Jeb, heb ook even gekeken, maar je hebt alleen de MIT, denkelijk zet de controller, die in de CPU zit, alles op de juiste settings, helaas.

hmm dat zuigt.. nja helaas.. tijd voor ander mobo xD :P toch bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan