OCZ ModXStream Pro 700W + vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zigo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zigo

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2014
Hallo allemaal , ik ben niue op helpmijn.nl

mijn eerste post zal ik beginnen met de vraag

Videokaart : XFX Radeon HD 7950

Voeding : OCZ ModXStream Pro 700W

Hoe kan ik aansluiten?

Ik heb een pci-e kabel , in de winkels niet helpen de verkoper aangeboden ander adapter 2xmolex naar 6pin . Maar ik kan het niet gebruiken want ik heb geen vrije kabel (molex) alle molex ik heb bezig met fan's did is Antec kaast (6fan). Waar kan ik zo'n kabel kopen?

Mijn kabel

8Hu5P.jpg

http://s1.uploads.im/8Hu5P.jpg

sorry voor taal.

Laatst bewerkt:
Wat is nu de vraag? JE moet helemaal geen verloopstekker van Molex naar 6-pins gebruiken, je voeding heeft al genoeg aansluitingen van zichzelf. Die moet je dus pakken ;)

Als het goed is zaten deze kabels al bij je voeding toen je deze kocht ;)

Helaas, lang wachten op een antwoord , hier in het forum kan iemand verkopen?
lange wachttijd voor de grafische kaart...

Ik snap vrij weinig van wat je zegt. Ben je kabels verloren? Kun je proberen op een paar verschillende manieren proberen te zeggen wat het probleem is? Probeer desnoods Engels ook al is dat niet helemaal toegestaan.

Ik heb mijn voeding gebruikte gekocht. Deze voeding heeft een PCIE kabel maar mijn video card is twee PCIE kabels nodig. In Eindhoven, Valkenswaard ik kan niet vinden. Mischien kunnen jullie iemand wie heeft deze kabel? Of is mischien andere manier om meer "power" voor mijn video card geven (niet aleen met een kabel). Met een kabel ik heb mijn oud video card gedaan en nu is bijna gebrand. Ik hoop nu mijn taal is beter? :P

Ja ik begrijp het nu beter, heb je ook SATA kabels? Want daar kun je dan wel een kabeltje voor kopen.

Laatst bewerkt:
Nee ik heb geen SATA kabels , kan ik kopen nog een pci-e kabel? van jouw? van iemand anders?
ik heb zoek nu bijna twee weken voor deze kabel niet normaal

je voeding beschikt over de kabels die videokaart nodig heeft hij heeft 2 pci-e kabels

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817341018

PCI-Express Connector 1 x 6-Pin, 1 x 6+2-Pin <---- je hebt dus in feiten 1 x6 stekker en 1 x 6 stekker met 2 extra connectoren die je los kan halen

de twee rode mee geleverde stekkers zijn pci-e

dus even goed kijken naar al je stekkers want je voeding moet deze standaard al hebben volgens de specificaties!

en je zou ook niet anders mogen verwachten van een 700watts voeding.

als je een stekker kwijt bent zul je OCZ moeten mailen zij leveren wel eens kabels voor je voeding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan