oe 6 loopt vast??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Windows XP PRO / Pentium 4 2.8 / 512 MB / IE 6

OE loopt regelmatig vast sinds vandaag. Het enige dat ik gedaan heb is Windows Messenger niet laten opstarten gelijk met Windows. Heeft dit met elkaar te maken? Wat kan de rden van het vastlopen zijn?

Foutmelding:

szAppname MSIMN.EXE
szAppVer 6.0.2800.1123
szModname hungapp.
szModver 0.0.0.0.
Offset 00000000

Kan iemand iets hiermee en wat moet ik????

wat gebeurt er als het volgende commado invoert:

Start,uitvoeren,
"C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe" /reg

Als OE ergens staat dan moet je dat even wijzigen !

Het loopt vast. Kan ik Outlook Express op een of andere manier opnieuw installeren???

Ik heb alles ingetikt, maar dan start OE en zit vast.

Lukt niet. Bij mij is nog nooit een systeemherstel gelukt. Ik kan het beter uitzetten.

Blijft mijn vraag: hoe installeer ik OE opnieuw??

"Standaard wordt de Windows Messenger in XP geinstalleerd. Met dit populaire programma kunt u zien of u vrienden online zijn, en desgewenst met ze chatten. Voor veel mensen is de Windows Messenger echter een overbodige tool. U kunt deze met het volgende commando verwijderen (via het Startmenu, Uitvoeren):

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\Windows\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
(u kunt deze tekst selecteren met de muis, kopieren (Ctrl-C) en plakken in het Uitvoer veld (Ctrl-V).

Daarnaast dient er een register aanpassing gedaan te worden, anders start OE erg traag op. Kies Uitvoeren in het Startmenu en geef het commando REGEDIT. Navigeer naar de sleutel [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express] en voeg daar een DWORD-waarde toe (via bewerken) genaamd Hide Messenger en geef deze de waarde 2."

bron

Bedankt,

maar ik heb de computer vandaag teruggebracht (afgelopen vrijdag VOOR 5 UUR gekocht). Zij gaan nakijken of het hardware of software is, dat het probleem veroorzaakt. Bij een software-probleem zetten ze er weer een schone XP op.

Terugdenkend is het probleem ontstaan na installatie van MSN Versie 6 (over 4 heengezet).

Trouwens: dat systeemherstel. waarom werkt dat nooit???

mischien dat je er ooit een fout mee hebt gehad en het nooit nodig gehad.pas als je het systeemherstel nodig hebt en je komt erachter dat het niet werkt heb je een probleem.
daarom doe ik soms een herstelpunt naar een dag terug om te testen.
wat je kon doen is bij deze computer>rechter muisknop>eigenschappen>systeemherstel een vinkje zetten bij uitschakelen,opnieuw opstarten en weer het vinkje weghalen en een nieuw herstelpunt zetten dat is dan weer je eerste.

Computers terug. in 1 computer was het geheugen het probleem en is het vervangen. In de andere computer konden ze niets vinden en hoop ik dus maar dat alles goed blijft lopen. Tot nu toe wel.

Groetjes

Net als de vorige keer loopt OE na 3 dagen weer vast. Raar toch??? Ideetjes?????

Nog iets ontdekt:

Ik heb me op een nieuwsgroep OE op internet geklikt en die link opent meteen zonder problemen mijn Outlook express 6 en dan kan ik zonder problemen Outlook Express gebruiken. Mijn andere computer achter de router kan zonder problemen mailen. Klik ik op deze echter op Outlook Express (MSIMN.EXE) dan loopt hij vast. Hoe kan ik dit wijzigen. ik kan nergens Outlook Express verwijderen. In windowsOnderdelen is alleen de snelkoppeling te verwijderen. IE staat ook niet onder software, alleen de patches.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan