OE 6 octets foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumpplaats

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Ik heb al een dag of drie problemen met het ophalen van mijn mail voor één van mijn domeinnamen in OE. De ene keer krijg ik de volgende foutmelding :

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Webmaster Dumpplaats', Server: 'mail.dumpplaats.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 41968 octets', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

en de andere keer deze :
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Webmaster Dumpplaats', Server: 'mail.dumpplaats.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Ik heb al gemailt met de host , maar tot op heden nog geen reply (als ik uberhaupt een reply krijg).

Rare is, dat mijn andere mailadres wel gewoon alle post binnenhaalt (ook een dumpplaats.nl adres).

Ik draai Winddoos 98 (2e editie) en heb dus OE 6. Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd om er vanaf te komen , maar niets werkt. Account verwijderd en weer opnieuw erbij gezet, helpt ook niet. Ook inloggen via de webmail van de host werkt niet, krijg een pagina die niet bestaat of kan de server niet vinden.

Wie kan mij helpen ? Heb diverse zoekacties gedaan hier en bij andere fora en niets heeft niets opgeleverd :(

Als hij de post ophaalt begint Norton 2003 te scannen, maar kapt er gewoon ineens mee. Als ik Norton uitzet , hetzelfde verhaal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan