OE account probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
162
hallo luitjes,

ik ben vrij nieuw met OE en ik heb hier een vraagje
ik heb al wat sites afgeschuomt om het probleem te ontdekken maar voor jullie kan het mss vanzelfsprekend zijn dus daarom vraag ik het maar een hier, je weet het nooit;)

bon, hier is dus de boosdoener



ik weet niet wat ik daar moet invullen en of ik nu POP3, IMAP of HTTP of zoiets moet gebruiken? een snel en goed antwoord aub!!

arakanGa
 
Wil je een email adres van je provider (welke provider) gebruiken of hotmail of zo ?
 
Hallo,

dat is afhankelijk van wat voor provider/mailadres je hebt.

https://www.networking4all.com/nl/helpdesk/email/smtp+servers/

via de link is enige informatie erover te vinden en staan enkele veel voorkomende providers.

als je naar de website van je provider toegaat en je typt bij help "outlook" in krijg je in veel gevallen een duidelijke omschrijving met wat je moet doen
 
Als je graag snel en een goed antwoord wilt hebben zul je wat meer informatie moeten geven....hoe willen of kunnen wij dan een goed antwoord geven:confused:

Welke provider heb je?
 
hi all,

Bedankt voor alle snelle replies e.d. maar nu heb ik opnieuw een probleem.
als ik OE opstart krijg ik dit:



En als ik op OK duw verschijnt die kader opnieuw. nogis op OK dan verschijnt de kader weeral opnieuw enz. enz.

hulp?
 
Hoi !

Dan heb je een verkeerde gebruikersnaam en/of ww ingevuld !

Gebruik de naam + ww die je van je provider hebt gekregen.

Succes,

Harry.
 
ok , :) bedankt, anderprobleem (weeral , zucht)

"OE heeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze e-mail ontoegankelijk gemaakt: BLABLABLA.jpg"

hoe maak je die toegankelijk??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan