OE en NAV gaan blijkbaar niet samen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Hoi,
het zal wat ingewikkeld klinken maarja!
Ik heb zonet NAV 2001 op een computer geinstalleerd, hij vroeg of hij m'n e-mails mocht beveiligen, dat heb ik hem toegestaan. Maar nu krijg ik in OE als ik wil ontvangen en verzenden de melding dat de host (pop3.norton.antivirus.com) niet kan worden. Ik kan natuurlijk altijd de server aanpassen maar dan zijn m'n e-mailadressen niet meer beveiligd :rolleyes: Heeft iemand dit probleem al eens eerder voorgehad en kan mij misschien helpen?

:love:

Heb je die host moeten invullen? (pop3.norton.antivirus.com)
Lijkt mij dat ndaar gewoon je providergegevens moeten staan b.v. pop3.quicknet.nl of zoiets.

Geplaatst door erbicom2
Heb je die host moeten invullen? (pop3.norton.antivirus.com)
Lijkt mij dat ndaar gewoon je providergegevens moeten staan b.v. pop3.quicknet.nl of zoiets.

'K heb geen host moeten invullen, het hing vanzelf. Als ik daar de gegevens van m'n provider invul zijn ze niet meer beveiligd!

Je moet gewoon de gegevens invullen zoals verstrekt door je provider (NAV doet dat automatisch bij het installeren qua configureren), en verder heeft NAV 2001 alleen scanning voor incoming emails, zal je wel beveiligen maar 2001 is toch wel te oud hoor...lees wat Saldos hierover meldt.

Geplaatst door gezina
Je moet gewoon de gegevens invullen zoals verstrekt door je provider (NAV doet dat automatisch bij het installeren qua configureren), en verder heeft NAV 2001 alleen scanning voor incoming emails, zal je wel beveiligen maar 2001 is toch wel te oud hoor...lees wat Saldos hierover meldt.

ziet er me ook een goeie oplossing uit, maar geeft dit geen problemen weer met WIN NT?

Bij mijn weten behoeft Win NT geen speciale behandeling of ik moet mij sterk vergissen. Saldos (e.a.) zou dan ff antwoord moeten geven. :)

Geplaatst door gezina
Bij mijn weten behoeft Win NT geen speciale behandeling of ik moet mij sterk vergissen. Saldos (e.a.) zou dan ff antwoord moeten geven. :)

Nou, er is 1 klein probleempje.
NAV 2003 ondersteund geen windows NT meer.
Dus ik ben bang dat sluys NAV 2001 nog even moet houden.
Of sluys moet van windows NT naar windows 98, 2000 of XP gaan.

sluys,

Om je probleem op te lossen moet je dit doen:

Ga naar outlook express. Klik op Extra-accounts-email. Klik op je account en verwijder hem.
Zorg ervoor dat je de pop3, de smtp, je gebruikers naam en je wachtwoord en je email adres bij de hand hebt. Die heb je als het goed is van je internet provider gehad.
Klik nu op toevoegen-email. Je krijgt dan de wizzard. Vul jou gegevens in die hierboven staan en klik continu op volgende totdat je een nieuwe account hebt gemaakt. Sluit alles en restart je computer en kijk dan of het opgelost.

Kijk of dat jouw probleem oplost. Zo niet doe dit:

Ga daarna naar NAV-opties-email en schakel de email scan uit en schakel hem daarna weer aan.

Heb je nog steeds een probleem? Schakel tijdelijk je firewall uit (indien je die hebt) en kijk of dat jouw probleem oplost. Zoja, configureer de firewall dan anders. Zo niet: bel naar jouw internet provider en vraag ze of de gebruikersnaam, wachtwoord, pop3 en smtp server nog steeds juist zijn of niet.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door gezina
Bij mijn weten behoeft Win NT geen speciale behandeling of ik moet mij sterk vergissen. Saldos (e.a.) zou dan ff antwoord moeten geven.
------------------------------------------------------------------------

quote Saldos:
"Nou, er is 1 klein probleempje.
NAV 2003 ondersteund geen windows NT meer.
Dus ik ben bang dat sluys NAV 2001 nog even moet houden.
Of sluys moet van windows NT naar windows 98, 2000 of XP gaan."

Ging er mij ook om dat hij gewoon de gegevens van de provider moet invullen.
Bloody shame...geen speciale behandeling, gewoon eruit gemieterd, ik las het idd
hier :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan