OE en pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi01

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
333
Vrienden en vriendinnen van de forum-vloer....

Sinds korte tijd heb ik een probleem met OE 6... als er een *pdf als bijlage wordt gestuurd houdt 'iets' het tegen. Als ik de mail open staat er in de bijlage-regel het volgende: OE heeft de volgende onveilige bestandsbjilagen in deze e-mail ontoegankelijk gemaakt: bestandsnaam.pdf.

elke andere bijlage komt overigens wel binnen!!! :8-0:

Het is onmogelijk dat er een virus in zou zitten, want als ik een *pdf vanaf mn eigen pc-tje stuur dan wordt ie ook tegen gehouden... *VAAAAG*

Ik draai ook Norton antivirus. misschien is dat t... maar kan zelf nix aanwijsbaars vinden...
 
Ga in Outlook Express naar menu Extra, vervolgens naar Opties en ga daar naar het tabblad Beveiliging, en haal daar het vinkje weg voor de regel: Openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan.
 
Okee Caspar.... maar wat als er nou wel een virus binnenkomt??? of zou Norton die dan tegenhouden???

Maar wat ziet OE in *&()*-naam in een pdf-je???
 
In elke bijlage kan een virus zitten. Dus ook PDF-bestanden. Norton zou je in principe moeten beschermen.

Groetjes,
Bennie
 
Ja Bennie, begrijp ik! Maar waarom ie alléén pdf's tegenhoud kan ik echt ff niet vatten nl.

elk mogelijk (ook al kan ik het niet eens openen op de pc) download ie... maar een simpele pdf houd ie tegen.
 
Maar met de tip van Caspar107 is idd wel t probleem opgelost! Caspar: HULDE! :thumb:


;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan