OE foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ztyve

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Bovenstaande foutmeldingen in Outlook Express 6, xpsp 2 sinds de storing op 12-2-2007 op webmail.planet.
Mijn gebruikersnaam/wachtwoord is zeker goed, omdat ik die ook gebruik bij het inloggen op het webmail. Alle aanwijzigingen uitgevoerd volgens de email-probleemoplosser van de servicelijn. Emailaccount verwijderd en opnieuw ingesteld, servernamen, gebruikersnaam en wachtwoord. Systeemherstel en nog steeds geen oplossing.

Ik heb ook nog microsoft office Outlook 2003 geïnstalleerd en die geeft ook dezelfde foutmeldingen.

Van de Planet Servicelijn krijg ik steeds hetzelfde antwoord van emailaccount verwijderen en opnieuw installeren enz. enz.
Bij de zoekfunctie van Helpmij heb ik diverse topics gelezen, maar geen oplossing.

Klopt, eigenlijk Planet......
reeds uitgevoerd, maar nog steeds niet verholpen.

0x800CCC90 Ongeldige reactie van client.
0x800CCC92 Ongeldig wachtwoord voor account.

Ik kan zonder problemen inloggen webmail.

Fout 0x800CCC92: fout wachtwoord

Klopt uw gebruikersnaam en wachtwoord en is de verbinding de laatste 30 minuten niet verbroken na post halen en verzenden? Ga dan naar Extra (Tools) Accounts klik op standaard e-mail account en vervolgens op eigenschappen, tabblad Servers en haal vinkje weg bij beveiligd wachtwoord. Tabblad Geavanceerd: haal vinkjes weg bij Voor deze server is een beveiligde verbinding vereist (SSL) (twee keer).

Bron.

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: '......', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Gescand op ad-aware en spyware.
Beveiligingen uitgeschakeld, firewall en anti-virus.
En nog geen oplossing. :evil: :mad: :(

Na vele uren ism planet servicelijn is probleem opgelost.
De bekende instellingen emailaccount en toen deed hij het gewoon weer.
We weten eigenlijk niet wat er aan de hand was.

Nu een ander probleem, IE is langzaam en loopt steeds vast.

Raar heh... Het blijven computers ;)

I.e. 5? 6? 7?
Bij bepaalde pages? Hoe kom je weer los?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan