OE i.c.m. hotkeys

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Nadat ik windows 98 geupgraded heb naar XP werkt outlook niet meer en outlook express deels niet meer.
Het programma OE opent nog wel maar mijn e mails kan ik niet meer openen en ik kan geen nieuw bericht aanmaken.
Tevens: als ik na het opstarten van mijn PC, OE open vanuit het menu start dan werkt het nog prima maar als ik OE open met behulp van de sneltoets op mijn toetsenbord ontstaan de problemen.
Dan opent OE ook niet meer via start.

Zit dit probleem in het toetsenbord of zit het in het programma OE?

Info: keyboard Fujitsu Siemens met prog. multimedia hotkey.
 
Wellicht heeft XP niet de goede driver voor je toetsenbord, kijk eens op de site van Fujitsu Siemens of daar de juiste driver te downloaden is
 
Kan zoiets zó veel invloed hebben dat het outlook-programma niet meer goed werkt dan?

Maar ik ga kijken!
 
Geplaatst door marianneke
Kan zoiets zó veel invloed hebben dat het outlook-programma niet meer goed werkt dan?

Maar ik ga kijken!

Tsja, daar kan ik je geen antwoord op geven maar je geeft zelf al aan dat het wel goed werkt als je het op de normale manier uitvoert
 
Misschien moet ik hem verwijderen en opnieuw installeren, ik weet het niet. Het is het enige op dit moment wat na de upgrade nog niet perfekt werkt.
Alle andere hot keys werken normaal alleen deze dus niet, ik krijg steevast de melding: "kan het adresboek niet laden, adresboek is onjuist geconfigureerd".
Ik ben ook naar de site van Fuijtsu geweest maar daar kon ik niks mee, kon geen update vinden.
OE werkt verder normaal, alleen niet via de hotkey.
Er valt mee te leven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan